Tatuera mig..?

Om jag skulle tatuera mig skulle det förmodligen bli något nätt och litet. Gillar inga stora blaffor som täcker kroppen riktigt (på mig). Tatueringar är magiska eftersom de oftast representerar något djupt som man står upp för och tror på. Ja, skulle jag tatuera mig blir det nog fåglar eller något annar fint.
 
Om jag prydde min kropp med fåglar skulle de stå för frihet framför allt. Jag strävar efter att vara fri och gå min egen väg här i livet, det är mitt mål. Lycka, hopp, kärlek. Jag är inte alltid på bra humör såklart (det är väl ingen) men skulle man fråga mina vänner skulle de nog skratta och säga att jag är en optimist. Det är jag nog bara glad för, även om jag kan verka naiv i andras ögon.
 
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 


» Sara

Jag ÄLSKAR sånna här tatueringar! Var bara tvungen att påpeka det haha! Så himla vackra

Svar: ÅH Vad kul att du tycker det!! :D Känner mig något ännu mer motiverad nu hihihiåh
Felicia O. Art

2013-01-14 // 22:45:59
» Sara

Det är bara köööra på! :D

Svar: haha jafan! :D
Felicia O. Art

2013-01-15 // 00:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback