Lolitaaaa-style

Ska ut med Mathilda på fikadate! Känner mig lite sugen på vaniljkaffe åååhhh vaniljkaffe..!
 
Igår träffade jag min barndomsvän Nemi! Hon älskar Lolita som är en gullig flickig klädstil från Japan (tror jag) inte så insatt. Hon har i alla fall jättemycket olika sorters klänningar, kjolar och skjortor. Alla är lika söta och ordentligt detaljerade. Älskade dem så hon frågade om vi skulle prova dem och gå ut och fota i skogen. Det tackar man inte nej till! :D
 
Här kommer lite bilder, hon syr dem själv också, riktigt duktig på att sy t.ex. underkjolar. Hon har fått mycket beröm för dem eftersom hon kom på ett sätt att göra dem ännu fluffigare! :D
 
Det togs fler bilder men har inte fått dem än, jag ser evil ut på vissa bilder eftersom vi var tvugna att ta med blixt tyvärr. Enjoy tha Lolita style!
 
Innan klänningen + underkjolen togs på
 
 
Lagom nonchalant, ser ut som att jag sitter på toa, men men..
 
 
 
 
Fick anime ögon av blixten! Haha så passande.
 
 
 
 
 
 
 
 
Måtte springa till bussen nu HÄJDÅ!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback