Skrattkalas och pluggfan

Hej små glin (L) miähh hjärta till Eer!
 
 
 
 
 
Enda sedan jag kom hem har jag suttit och tragglat mig igenom många sidor filosofi. JAG ERKÄNNER, jag minns inte fakta! Min hjärna behöver förtidspensioneras! Det är allt för svåra begrepp och fakta för min lilla tankeverkstad. Man kan inte vara bra på allt, eller? :( Har också suttit och läst mitt svenska- hyllningstal om optimism ca 10 gånger nu högt och tydligt för mig själv. Jag låter ju som en nyhetsreporter. Stelt..
 
På webbdesignen i morse skickade jag in vår uppgift rätt så snabbt. Vi skulle skapa en hemsida som innehöll javascript osv. Jag skapade nog den fulaste hemsidan i världen (jo.) den var ljus(skrik)blå och rosa. Bilder på tjej-spel överallt och superfjäskig text som beordrade besökaren att prova på alla spel med de lovande orden "VI KOMMER HA DET SÅ JÄVLA KUL DU OCH JAG!" Nej, inte jävla. Men nästan.
 
Skrämde en hel klass idag också. Inte för att jag hostar som en gammal tant (vilket jag hejdlöst har gjort sedan jag kom hem) utan eftersom min dator hade laddat ur. Jo, alltså jag fick låna en datorsladd utav vår psykologilärare och ljudet till hennes laptop var tydligen på högsta volym samt kopplade till högtalarna. När jag drog ut sladden hördes ett "WIIIO" ljud. Hade jag haft bokstavsinställningar här hade jag ställt in storleken på över 72 punkter. Jag fick nästan tinitus. Hela klassen hoppade till och ett dovt "woah" hördes. Jag vände mig sedan om med ett lite generat flin på läpparna. Några skrattade. Det var weird.
 
Btw... Tycker att denna klänning är söt. Skulle vilja ha en sån på mig när vi tar STUDENTEN! :V nnggh!
 
 
Jag typ älskar 9gag... Oftast. Inte rasistiska skämt alltid eller skämt om kvinnoförtryck men framförallt inte om djur som blir mat.... Å andra sidan får man väl ta alla skämt med en nypa salt, ellerhur?
Ja. Detta är min humor det. 
 
Välkommen.
 
Dog många gånger innan jag lyckades leva normalt igen..
 
Japp. Always.
 
It's funny cuz im german. Okej HALV. men still ... lite.. 
 
Jag hann aldrig. Aldrig med denna förbaskade bil när jag var liten. Och skulle man ha turen att hinna fram i tid hade man inte råd. Så jag blev alltid arg så fort jag hörde glassbilen. Och när jag var riktigt liten lärde min mamma mig att den där glada truddilutten inte var glassbilen utan brandbilen, så jag inte skulle springa ut mitt i natten (jag behövde min skönhetssömn kl 6...)
(Fast jag somnade alltid runt 10 i alla fall, trollade redan då, i mina unga dar..)
 
 
 
 
 
 
Så romantiskt!
 
Makes sense..
 
NAWh.
 
(: :) (: ):
 
Älskar baby-uttryck. Priceless!
 
Sitter på denna typ av stol just nu.
Tillåt mig småle.
 
 
 
IIIhhhhh !! :D
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback