Et cetera, et cetera, et cetera.

Tja Tja Blogge-N! Här kommer lite updates om mitt liv. Mors
 
 
Lördag tidig morgon. Klockan 10.00 skulle biljetterna till den episka "Studentfesten" som inte har ett annat namn än självaste STUDENTFESTEN släppas. Jag som inte är en tidsoptimist då det gäller att hinna i tid någonstans ville vara där tidigt. De andra sa inte ens emot eller jo, till en början tänkte vi att vi skulle vara där halv 9. Men det slutade med att vi bestämde oss för halv 7 istället. Vi anlände 06.20 sisådär och blev därmed Grupp 2 i den någorlunda nyfödda kön..
Tio minuter senare hade kön blivit 10 meter lång ungefär. Vi hade SÅN galen TUER!! Resultet utav vår tappra uppgång - we got some tickas hihi. Vår plats blev inhägnad utav staket (vip) heh. jo.
Vi bredde ut alla våra filtar så att det blev ett golv, sedan satt vi (sov) på vårt fina golv. Möjs. Vi slapp stå. Ah.
 
Trött men glad! Vi satt och åt frukost här :)
 
 
 
Balla ur
 
Min ryggsäck såg lite trött ut så den fick vila i min stol.
 
 
 
 
 
Välförtjänt!!
 
Kvällen därpå gick vi ut och festade på saluhallen och hade det mycket trevligt (i alla fall dem) jag var tyvärr tvungen att åka hem då min klänning skavde mina armar något så hemskt. Jag brann nästan upp..faktiskt.
Men men den dagen var den sorgen! ;) Aj had a good tajm anyvajs.
 
 
Morgonen efter berättade min mage för mig (genom att låta som en döende val) att den inte alls var glad.
Eftersom jag inte "fylleåt" så kändes det som att jag höll på att svälta ihjäl. Hade ätit dåligt dagen innan också.
 
Kl sisådär halv 1 släpade jag fram ALLT som såg aptitligt ut på köksbänken.
Tänkte:
"HÄR SKA DET MINSANN FYLLAS PÅ MED FETTRESERVER!"
 
Resultat!
Låg sedan hela låånga dagen och glodde film, dokumentärer om konstiga människor samt makeuptutorials. Åhhhh vad underbart det var då... Det var BÄTTRE förr!
 
Justeh! Igår färgade jag HÅRET! Igen. 
Denna gång var det riktig färg, ingen jäkla toning inte.
Håret är fortfarande platt som en pannkaka medans jag sitter och skriver detta inlägg, undrar hur det kommer se ut sen när jag duschat och det blivit "fluffigt" igen. HÅHÅH! så EXALTERAD.
Tog bilder genom processen för att kunna lägga upp här!
Sådeså. Inte för att jag vill bildbomba.. Men detta är MIN blogg. Och ni som läser den är så fruktansvärt underbara som har viljan att orka kolla på allt jag lägger upp!
Åh, skulle bara vilja veta vilka som läser den någon gång..! :)
Jaja, nog med smörande eller ... "rövslickande" som låter så hiskeligt äckligt när man säger det..
 
 
Här får jag både blonda och svarta slingor ilaggt.
Fast det kändes som att håret förbereddes inför en rutt uti rymden.
 
Tjoh gott folk. men TA en köpp kaffä! Fän.
 
Blött men ... coolt?
 
Haha måste medge att det blev mörkare än jag tänkte mig innan men jag är nöjd i alla fall!
Håret är randigare i verkligheten. Rätt så sprakigt!
 
 
Idag (Tisdag) började jag återigen att jobba på jobbet i Sthlm. Det är inte det roligaste må jag säga men alla är trevliga och roliga. Jobbar som sagt på Phonak. Ett hörapparats företag. Idag agerade jag som sorteringsmaskin och skalbytare. Jippi! Nej.
Det är kluuuurigare än du tror! Inte som LEGO 3+
 
Tänk hur kul man kan ha det på tåget på väg till sthlm vaaa.
Kolla bara här. CHECKA idén alltså.
 
Bara jag som tänker Dafuq..?
Skulle du vilja bli nersövd i en tandläkarstol? Inte jag i alla fall.
Nej...
 
"Thihhiw ;3 ahmen dueråååälskling, ska vi inte ta en truddilutt i tandläkarstolen dåva?"
"Heheihe, jo. Kan nog bli myys..."
 
 
 
Lyssnade på musik (på hög ljudvolym) när jag läste detta.
Skrattade högt.
Störde hela tåget.
Fjärt
._.
 
 
Pigg och glad efter slisksött chokladkaffe. Slapp dricka upp, mej glad.
 
Fingerfärdigt arbete här ja.. bara 50 till!
Tillåt mig att småle  småstöna.
 
 
Får snart åka hem innan jag blir hjärndöd på riktigt.
Derp.
 
Musiktips!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Här nedan har ni de vanligaste spellistorna som jag lyssnar på varje dag.
Subscribe-a om du har lust.
VARNING!
Du måste inte. Det är ett fritt land.
 
 
 
Jättebäst musik som jag lyssnat på idag.
 
 
 
 
 
 
 
Såatteh.
Vi jagade en blå buss på vägen hem. Det var kul.


» Äma

FINÄT inlägg hej då

Svar: Tack! <3 musli
Felicia O. Art

2013-02-19 // 20:42:56

OH nämen vilket fint hjärthalsband du har på dig!

2013-02-20 // 20:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback