Can you feel the love McDonald?

 
KRAM!
Kul för er som har en partneripartner!
 
Själv sitter man ensam och nydushad i sina underbara mjukisbyxor från HM (åh så erotiskt.) Dock är jag omgiven utav rökerselnas vaniljdoftande aromer, insvept i en gosig filt och väntar på att pappa ska komma hem snart med nudlarna från restaurangen runt hörnet.
Skulle sitta fint med lite te just nu när man endå är "In tha Mood". Inte sant?
 
Bevis på att djur är intelligenta varelser som INTE BORDE ÄTAS.
Sårade jag dig nu? Hoppas inte det... Men det är vad jag tycker! Hehe.
 
 
 
Till er alla köttätande McDonald's älskare där ute!
Jag gillar också McDonald's.
Har faktiskt en favorit..
MEN detta är äckligt som in i baljan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback