Få är så vackra...

Som denna låt... St. Lucia – All Eyes On You
Den får mig att tänka på alla vackra människor i världen. Vi är alla så fantastiska skapelser, tänk bara på hjärnan. Vi använder ca 12% av vår hjärna.. 12%!!! det är nästan lika lite som ingenting! Sjukt. Tänk om vi skulle kunna lära oss att använda HELA. eller i alla fall 12% mer. Då skulle nog alla gåtor i hela universum gå att lösta, lite trist men ändå så fascinerande eller hur?
 
Hade psykologiprov idag, det gick bättre än jag tänkt mig, svarade på allt och känner mig nöjd. Spårade som vanligt på de längre och mer utvecklande frågorna i ett försök att knycka till mig högre betyg haha, vi får se hur det blir med det ;). Dock var denna mening otroligt förvirrande när jag pluggade: I samma kapitel beskrivs den av alkoholmissbruk orsakade sjukdomen Korsakoffs syndrom, där titaminbrist leder till en förtvining av mamillakropparna (som är förbundna med hippocampus). Yeah, right..
 
David Guetta – In My Head - feat. Nervo = Den mysigaste låten David Guetta skapat! Lovelovelove
 
Sitter med min goa kära vän framför datorn här hos pappa. TE! Kära hjärtebarn, du sviker mig aldrig (förutom att det antingen ska bli för svagt eller för starkt eller att man petar i för lite mjölk så att man utav misstag misshandlar lilla tungan, eller för mycket så att det blir för kallt eller att honungen lyckas kleta sig in i tesilen som ett fisigt klister) Meeeen bortsett från det är du en underbar och trogen gammal vän.
 
Av med allt, bort med tighta stuprör till jeans, av med allt obekvämt som ska knäppas och klämmas och PÅ med de härligaste mjukiskläder som går att hitta.
Jag är REDO för skoltidningens erotika. Inget konstigt alls, bara att skapa lite nakna suktande erotiska kroppar. Attention please, Miss Ritplatta. Prepare yourself because we have got some hard work to deal with here!
 
 
Brukar le för mig själv när jag ser par som gosar på stan, det gör mig så lycklig haha.
Detta kanske är lite för cliché för er som läser men en dag hoppas jag på att det där händer mig!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback