MMmm smell it.

Mamma står i köket och jag sitter i soffan.. För lat för att röra mig så vi ropar istället.

Mamma: Har du tagit hand om henne idag!?
Jag: Vaah?
Mamma: Har du gett henne vatten!?
Jag: NÄE... JO, ALLA!
Mamma: Ta hand om henne, och bajset!
Jag: Vem!?
Mamma: Ta hand om bajset.......BAJSET!

Det var tydligen så att en av katterna hade lagt en fin korv i en av lådorna. Alltså, det här är nackdelen med att ha katt för de går på toa hela tiden.. Speciellt när man har gäster hemma(!) Då passar de lurigt på att lägga ett antal ordentligt väldoftande parfymkorvar så att stinkaromerna flyger runt och välkomnar gästerna samtidigt som jag försöker övertyga dem att "känna sig som hemma". Alltså, det är ju ingen idé att försöka förfina det faktumet att katter skiter. Det känner vi allt till mycket väl, i alla fall vi som ofta lekte i alla dessa magiskt kreativt konstruerade fantasibubblande lekparkernas sandlådor som barn. </3

 

 


- Jag är ju så söt, det gör väl inget om jag lägger en fjärt?
 
 
- Oops..
 
 
 
Maow.
 


» ghi

hahah du är för rolig! gillar denna inlägg, mycket bra! ^^ men visst är katter som dom är hahah vi älskar dem endå <3

Svar: haha vad kul att du gillade det! :D jorå, älskar dem endå de små sötnosarna <3
Felicia O. Art

2012-12-04 // 20:48:08
» hilde

hahah, älskar bilderna och kommentarerna!!

2012-12-05 // 00:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback