Grekisk ost-flirt

Hej hoppsala! 12 Stones – Crash
 
Kram och kyss på er alla som läser min blogg, det är så himla kul att ni tycker om att läsa det jag skriver! nawieeee jo ja jöh möööh!
 
Ikväll har varit en mysig kväll men jag ska börja med då skolan slutade. Besökte lustiga parken med vännen G och kollade på allt möjligt kult, läckert, konstigt och freaky. Därefter gick vi hem till mig och drack te och myste till musik och lite allmänt datanördande. Strax efter G gick hem hoppade jag in i duschen eftersom jag kände mig som ett isblock till lik :(. Den underbara vulkanheta duschen fick mig att känna mig som som en helt ny människa!
 
Mamma hörde sedan av sig och sa att hon var på stan och undrade om jag behövde en ny vinterjacka men att jag måste skynda mig. Det fanns mycket fina jackor på intersport. Det är REA! :D så skyyndaaa på ni som behöver något varmt nu när den bittra kindbitande vinterkylan tillslut anlänt. Hittade en jättefin blå dunjacka, det är första gången jag köpt en jacka i den färgen så nu har jag blivit ett vinterblåbär :) Fick också en svimfärdigt supergosig korallrosa gosetröja som jag blev totalt störtkär i! wihh så lycklig över den. Även om materiella ting inte kan göra oss lyckliga under en längre tid så är jag ändå väldigt tacksam för att jag fått dessa två fina förskottspresenter :)
 
 
 
Senare gick vi till en grekisk restaurang och åt middag, det var ett riktigt fint litet krypin kan man säga :) Beställde för första gången i mitt liv en vegetrisk rätt.. Men det var ingen höjdare kan jag säga. Visst var smaken helt okej men konsistensen var åt snigelhållet och njae jag är inte så mycket för att konsumera slämmiga rotfrukter. Servitören som var närmare 40 kom fram och sa att han hade sett att jag åt utav min mammas tzatsiki (det ingick inte i min mat) så han erbjöd sig att hämta lite extra bröd med tzasiki till mig. Jag blev förståss glad och tackade glatt, nämnde att han kunde få ta med sig min tallrik eftersom jag tyvärr inte uppskattade konsistensen på min mat. Han såg lite förbryllad ut först men log sedan brett och frågade om jag tyckte om ost, ja visst svarade jag och då sa han att jag skulle få en special ostbricka. Sedan log han lite flörtigt och gick iväg. Efter en stund kom han tillbaka med en fin tallrik med en prydligt placerad sallad + nån slags stekt ostaktig sak. Han hoppades på att det skulle uppskattas. Jag bra log. Haha inte varje dag man blir flörtad med utav en gammal servitör... Eh.
 
Ska inte dra ut på allt som hände sen men jag blev mätt i alla fall! Sitter just nu i soffan bredvid mamma och myser, ska snart sova. Så, natti natti!
 
 


Shit va fin håret var på den andra bilden!! :))

Svar: Tack Veraa! Jag duschade ju och sen för att kunna äta satte jag upp det i en knut och sen blev det lockigt! awesome :D
Felicia O. Art

2012-12-03 // 21:58:01

Sv: åh vad söt du är! Jag skrev bara som jag kände, råkade bli lite extra poetiskt haha

2012-12-03 // 22:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback