Gnällde som en val

Smakprov !
Macklemore & Ryan Lewis – Thrift Shop - feat. Wanz
Elena – Midnight Sun (Radio Edit)
Linkin Park – From The Inside
 
Hej hopp alla kära människor som läser min blogg, vad vore jag utan er? Jag vet inte, säkert jätteensam och uttråkad och ensam, kall och grå med snor som rinner. Det vill vi inte ha! Näe! Såja, nu räcker det.
 
Har en katt på axeln, Tilli sa nyss (jag citerar) "Maoao! MRAAH!!" I mitt öra. "Hej på dig också Tilli" tänker jag samtidigt som hon sabbar datorn genom att kliva på alla tangenter på min mac så alla meningar hamnar på fel ställen. Wäeeh. :(
 
Jobbade i två dar på pappas jobb, var tvungen att gå upp 05,30 (är väldigt morgontrött så gnällde som en val varje morgon) det var ganska trist, skrev in och ut tusen hörapparater och skickade alla möjliga brev. Som tur var är kollegorna väldigt trevliga när vi kommer in på intressanta ämnen såsom jordens undergång eller varför inte framtidsresor till månen och Mars? Jag kom på mig själv att bli exalterad över ingenting, jag skulle nämligen få börja lägga till en extra liten lapp som skulle packas med efter vissa regler i vissa brev. Blev väldans glad av lite förändring... Då har man tråkigt alltså. Men jag ska inte klaga! (eller hur?) Det är ju tack vare detta jobb som jag har haft råd att shoppa som en toka hela dagen idag!
 
Samtidigt som jag satt och lyssnade på BBC Radio Extra (typ som Rix FM fast i England :3, denna kanal spelar mycker Rn & B och hip hop etc) då jag satt vid min dator och registrerade in patienters personuppgifter lät det som att en man sjöng "Shaky bom bom gong gong BOM BOM" Detta fick mig att bli på oerhört flummigt humör och jag var tvungen att skriva ner alla roliga addresser jag kunde hitta.
 
Tänk dig att du bor på t.ex Fånäsvägen, eller varför inte i Ör-Torp eller Höör? Nä, vi ungdomar skulle passa bättre i Finneboda eller i Kaggebåda. Att bo på Antenngatan eller Ponnygången skulle vara ganska så intressant också. 
Några gator jag tyckte lät trevliga var: Smultronvägen, Birger Jarlsgatan och Sockerbruksgatan!
 
Hej. Hade en myskväll igår. Tack för det hörrni!
 
Heddå.
 
 
 
Var ju som sagt och shoppadee idaaaag i Stockholm med vännerna Hilde, Mathilda och Emma!
Vet ni hur galet dyrt SJ är!? 79 spänn kostar det att ta sig hem och bara fyra kronor billigare blir det när man är student! Vad kan jag göra för 4kr?? Jo, man kan ju i och för sig nästan lyckas köpa sig en glass på Mc'Donald's... Wiii mot donken everyone! NÄJ!k€fyUfdr F"W6  %&)2pjh    ..
 
 
På väg till shoppingvärlden med supersöta pinglor!
Sitt still kvinna så att jag kan fota dig..
 
Stockholm är bra pyntat tycker jag.
 
 
Fikapuss
 
Stör inte detta Café, de har kommit på en klyftigt mogen lösning...
 
Glada minuter innan jag försvann.
 
Jag var en nöjd och provglad flicka idag, alltså kolla in mössan!
Den är ju hur frän som helst, den hade tre bollar! Otroligt.
 
Kände mig cool inne på urbanputfitters, diggade jackan även om jag köpte en annan!
Deras service är helt makalös och provrummen var bäst! Rekommenderar denna butik starkt gott folk.
 
Nu kommer det lite bilder på allt som jag köpt, eftersom jag mer en gärna delar med mig utav mina kläder, ja, jag kommer ju ha på mig dessa även utanför hemmet så det finns ingen anledning till att inte göra dem offentliga redan nu!
 
Min drömklänning som jag spanade in 4 gånger.
Från Tiara.
 
Oemotståndligt mysiga mjukisar från H&M! (borde börja med att göra reklam, nååhh, jag som ogillar reklam som in i baljan.) Har på mig dem nu förresten... :DDDDDDDD wiii vi har så kul tillsammans!
 
 
MYSKofta & Halsduk (som jag flätade ändarna på. Den är grön men det var mörkt..)
Från Monki.
'
 
Blytung kjol + vit fladderskjorta som alla verkar ha nuförtiden.
också från Monki.
 
Snyggsöt fladderskön t-shirt, Svart galet len tröja som sitter fladdrigtslimmat mot kroppen + ett par örhängen som ser ut som fjädrar fast de är av metall, inte fjädrar.
också från Monki.
 
 
Störtkär i denna Lee-jeansjacka + matchande vinröd t-shirt-sak.
Ska ha på mig denna jacka i vååår! KANTEVÄNTA.
Urbanoutfitters.
 
Den här är bara snygg, och skön. Och fin.
Urbanoutfitters.
 
 
Såg denna i ögonvrån och blev fast. Har gått och suktat efter en sån här rygga i snart 1,5 år haha.
ÄLSKA.
Mihhihih! Nu kommer jag kunna gå runt som en inteallsmainstreamig hipster.
Urbanoutfitters.
 
Och så sist MEN INTE MINST en mascara... MaX-Factor.
 
Så stolt över hur bra bilden blev.
Damn, imma sucha proffsfotografen Oppelt.
Eller vare Opelt? Opel? Opfel? Oppelet? Ingen som vet, ingen som vet...You know nothin' about anything!
 
 
 
 


Shajtans va mkt du köpte! Mycket snyggt!

2012-12-30 // 19:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback