Glad Söndag :)

HÄ*j och hallåäe Trevor Jones – The Kiss
 
Idag har varit en mycket fin dag! Tog bussen till Gränby för att köpa nya jeans (hade så otroligt tråkiga gamla jeans så jag nästan hellre gick naken) Det slutade med att jag shoppade loss för ca 3000.. .tror jag :) Tur man har lite besparingar från då man jobbade i somras ^^
 
Gick ut och in i omklädningsrummet ca 5 gånger bärandes på gigantiska högar med kläder, skämdes nästan över att ge H&M personalen extra jobb haha. Men jag fick också jobba, klä av och på ytterkläder är otroligt jobbigt i längden, det vet ju vi som bor i Sverige.. Feett me jobb åhåhåhåh..ååh
 
Vet inte om jag ska vara en sån där mainstream bloggerska som tar kort på allt "Dethär och dehär o dä har jag köpt  i den och den affären och det kostade såå och så myckeet" Nej. Orkar inte. Folk får väl kolla in dem när de ser mig istället!
 
Sen kom gulliga pappa dit! Frågade om han kunde hjälpa mig att betala för ett  par vinterskor men då erbjöd han sig att köpa ett par åt mig, blev så glad att jag hoppade runt :P Så det blev ett par jättesöta kängor från Nilsson. Gött!
Sen satt vi på ett café, jag åt en lussekatt och pappa ett wienerbröd. Efter det tog han hand om mina kassar och åkte hem. Jag gick då till Vila och shoppade lite till haha. Men jag behövde verkligen en ny garderob!
 
Senare träffade jag min härliga vän Johan och vi gick och kollade på första advent-fyrverkerierna. Det var helt fantastikt vackert! De spelade Euphoria och avfyrade fyrverkerierna i takt med musiken. Så fint att jag gång på gång gjorde konstiga flickiga ljud för att beskriva hur fashinerad jag blev. yeah... that's what i do..
Sedan gick vi hem till mig och jag gjorde i ordning vego wok (smarrigt) tillsammans med te, weird kombination det blev hahah.
 
Gick nyss till Lutis och köpte 3 kakpaket + naturgodis så nu sitter jag och tjockar mig och det känns bra!
 
Advent-tjao amigos och amigas!
 
 
 


» hilde

ååhh vilken mysig söndag! jag vill också kunna shoppa för 3000.. nu blir man taggad på att checka in dig imorron!

2012-12-03 // 00:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback