Damn girl, You've gone all productive and skit.

HAi
 
 

Denna dag har varit något utöver det vanliga. Otroligt spektakulär om jag får säga det själv. Kul i Jul känns helt magiskt nu efterråt när jag får säga det själv. Dock stod min käre väninna Mathilda och jag för det konstigaste bidraget (enligt mig) och roade publiken (förhoppningsvis) på bekostnad utav vår ståtliga heder. Vi spelade nämligen piff och puff! Det var därför jag hade med mig helium till skolan. Hah! Så galet det kändes att springa genom hela aulan och skrika "HEJ ALLIHOPA! WOHOOOO!!!! VAD KUL Å VA HÄR! HEEEEJ!!" Med pitch-ljus röst helt och hållet improviserat. Ja, vi hade inget manus vilket gjorde att allt vi gjorde blev vimsigt och flamsigt. Men det är väl precis det som gör själva piff och puff right?

 

Alla deltagande underbara personer gjorde bra ifrån sig. Vi fick avnjuta uppträdanden som innehöll sjönsång, magi, dans, film och teater! 

Det hölls två föreställningar och den andra blev mycket bättre må jag säga. Tyvärr så gjorde nästan alla uppträdanden tabbar på första showen. Men men, who cares nu när allt kommer omkring. Det var Kul i Jul och då är allt lite hipp som happ!

 
 
Jag vill skryta lite. Får jag? Jag har faktiskt skrivit 2537 ord på en uppsatts i psykologi om stress.
Det är nytt rekord. Jag är glad och mallig. Är inte klar än... Men snaaaaart. Sen är jag FRI!
 
Btw! Ska till Birger Jarl i morgon, köpte biljett igååår. Så nu ska det bli avslutnings-dans-drag på kvällen! Kan inte vänta! :D Kram kram och god framtidsjul på er alla!
 
AAh höll på att glömma! (förlåt)
Snart kommer min vän Sofia aka Sofia med S,
men även kallad Fisen (utav mig) att skriva en recenssion på "The Hobbit" - filmen! Bara så att ni vet...såatte
 
BE AWARE!
 
 
Julhälsning


ihhihi yay!

Svar: :D
Felicia O. Art

2012-12-19 // 21:48:18
» Emma

Ni hade ju manus, iaf ett väldigt ytligt ^^

Svar: jo typ riktlinjermanusaktigtsak, aja okej du vinner haha. men jag lärde mig aldrig det så ehhm. :$
Felicia O. Art

2012-12-19 // 22:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback