Livet bildbombar och kärleken sprudlar!

Hej Härligheter. Hej Jubel. Hej min skatt.
Jónsi – Tornado
 
Det var ett tag sedan jag uppdaterade på "riktigt".. Men jag har inte haft så mycket att skriva om, eller jo, kanske. Det händer mig mycket varje dag men jag har inte känt mig motiverad förens ikväll. Förlåt.
 
Sitter just nu på golvet i sovrummet hemma hos mamma med en sprattlande galen tokig 6veckors liten kattunge i knät. Hennes namn är Beauty Bon Bon. Men jag skulle nog vilja ge henne smeknamnet ...Socker! (kanske, hon är ju så sockersöt) Hon är också som "Bu" i filmen Monsters Inc, inte rädd för någonting här i världen utan välkomnar gladeligen ett stort fladdrande täcke med stormsteg (eller ja, en decimeter i tass-steg.)
 
 
Bror "Born to be alive"
 
 
Det har nu gått två veckor sedan lovet tog slut. Känns som evigheter sedan redan. Jag ska färga håret rödare i morgon :) Blev inte helt nöjd förut, lite för mörkt för mig. Jaja, vi får se hur det blir med det!
 
Här nedan kommer en bildbomb om vad som har hänt! .......
hihi
 
 

Nu är det ju snart vår, men för en vecka sedan såg faktiskt sverige lite annorlunda ut :)
 
Lilla haren var på besök igen, den brukar värma sig i solen på baksidan här :)
 

Vi ska skapa en bild i photoshop som läxa i webbdesign. Uppdraget var att skapa en framsida till katedralskolans hemsida, och den som gör den finaste vinner GODIS!
Blev nervös eftersom jag inte förstår ett skvatt om hur photoshop fungerar.
Men efter ca 5 timmar var jag klar! ;)
 
Förra veckan deltog jag i en modellcasting till runway för en skola och jag hade faktiskt turen att bli vald!
Hade denna outfit på mig då, fast bytte till ett svart linne sen :)
Tror tillställningen ska ske den 7 maj på Grand!
 
I torsdags så gick jag på skolans musikal "Legally Blonde"
Alla var fruktansvärt fantastiska.
Är stolt att gå med dessa elever på min skola!
 
 
Målade en ny bild i helgen... :)
 
 
I söndags gick jag på date med Johan. :D
Runt 18.00 blev jag informerad att förbereda mig att komma hem till honom.
Var väldigt pirrig eftersom den lite halvt spoilade sena alla <3 dags middagen skulle bli första gången som någon bjöd mig på middag, på detta sätt. 
Då jag kom dit bemöttes jag utav en otroligt underbar kyss. Sen ledde han mig ut till vardagsrummet!
Åh, han hade tänt massa romantiska ljus och bjöd på Lax i hummer och rom-sås med pressad potatis och sallad.
Det smakade himmelskt!
 
Dis vas min look
 
Därefter gick vi på bio! "Du gör mig galen" Minns inte originaltiteln. Men den rekommenderas!
Riktigt rolig och speciell för sin genre.
 
På vägen dit fick vi syn på en säkert 3dm lång istapp i ett träd.
Helt sjukt!!!!! VARFÖR!?
 
Hasselnougat med... knas?
 
Detta gjorde mig YTTERST förvirrad.
 
På bion kom Judit och Judit från Com Hem reklamen. Kunde inte låta bli att skratta för de gjorde sin version av Gangnam Style... Såklart. -.-
 
 
Charmör nr 1 <3
Så söt. Orkar inteeh.
 
 
Och nu över till fler weird saker...
 
Jag erkänner,
att jag inte skulle få för mig att köpa denna bok om jag hade barn...
 
Denna gubbe la till mig i går SAMT 2 andra personer som går i min klass.
Creepyy.....
 
Känner mig inte motiverad att klicka på reklam vanligtvis, och inte direkt nu heller...
I don't wana have more followers :(
 
 
 
GOD FORTSÄTTNING PÅ ER!
 
stjärt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback