Har flyttat

Borde prata om flytten. Den har varit otroligt krävande och det börjar likna ett hem. Alla elektroniska grejer fungerar, jag är ett geni. Lovar att det nya hemmet kommer lukta kungligt när jag är klar med det. Är inte glad åt städning men när jag sätter igång blir det RENT. punkt. 
 
Ska lägga upp före och efter bilder sen, vi ska få nya golv, tapeter, spis, kylskåp, köksluckor, köksbänk, inhägnad balkong till katterna + andra småsaker. Yea. Tillfälligtvis är allt gammalt så det suger ju. Tanten som bodde där innan vi tycker att de mörkblå kladdiga gamla luckorna är charmiga. *smh* Nej . . . 
 
Låt mig utrycka min ilska: JÄVLA fanskapta fantadig mobil. När jag pratade med Johan igår i mobilen blev inte skärmen svart (tydligen) som den ska bli när man håller mobilen mot örat. Så den "levde lite rövare" medans vi pratade i tele. Den gick in på internet osv. Nu när jag idag fick lust att läsa tidigare sms så går det inte. HELA chatthistoriken från den första dag vi pratade på den här mobilen är för alltid raderad. Fml på riktigt. Känner mig så tom och ledsen. Jag lider inte av det just nu men kommer aldrig kunna njuta av dem i framtiden när jag är ledsen. Men det kanske var meningen? Så att han skickar de bästa till mig senare från sin mobil (om han nu kan gå längre bak i tiden) ska sen skriva ut dem och ha dem i vår scrapbook.
 
Har ingen mascara idag. Bara lite puder runt ögonen så man inte ser ut som ett skyggt glosögt morgontrött vidunder. Antingen ser jag somrig och fräsh ut i denna idé eller så ser jag ut som en ögonfranslös skogsmulle klädd i människokostym. Eller så gör ni er egen tolkning, lite som konst eller nåt. ÅHH, BEKRÄFTELSE!
 
Borde bli filosof. Jag tänker så mycket. Ofta med fokus på samhällskritik...osv.
Antingen köper jag en magnum sensation/almond/dark/white/diamond/pokémon för sisådär 20kr och får heta läppar med naturligt brun fräsh fyllig look på köpet, eller så står jag över och förblir 20kr rikare... Tror jag behåller mina egna. Kan ju spruta in botox, leka sensuell och övernaturligt åtråvärd en annan dag om jag vill.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback