Kläder... kläder... håhåhåhåh

Gick och shoppade på New Yorker + Åhlens idag med sprängande huvudvärk. Kalla mig knäpp och galen men så var fallet. Har inte lust att skriva en tre mil lång text så pruttar bara ut bilderna här nedan. Puss
 
Musiktips as aalwaaays <3
Denna låt ger mig örogasm. Nu vet ni det.
Chris Lake – Sundown - Original Mix
2 chill låtar mmmhhh
Ratatat – Loud Pipes
Ratatat – El Pico
 
 
Le´ pictures
 
Hela familjen kläder samlade.
 
Rompa
Blev kär i dessa brallor.... En till shopaholic som ser dagens ljus?
 
Hihi man ser mina armpits. Haa, nu var du riktigt finurlig där Fellan.
 
HEJS.


Otroligt tuffa brallor o.O

Svar: TACK! ;DDDDD jag vet.
Felicia O. Art

2013-01-29 // 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback