Förmys

Hellå!

Jag kan inte säga annat än att nyårsfirandet för tre dagar sen blev en galen kväll/natt. Den kan med andra ord inte blivit bättre :) Firar man med världens härligaste vänner så blir det såklart dunder !

Har bott "ensam" i en vecka nu då mamma varit bortrest hos släkten. Själv har man varit kattvakt. Det kanske låter som en barnlek men ICKE. Mina katter är riktiga små monster. Vårt förhållande skulle kunna beskrivas likt hatkärlek. De kan vara (allt för ofta) pain in ass, välta ner bokstavligt talat allt och stöka ner på ett och annat otrevligt sätt. Men som gulligt är att det finns två sidor av myntet då man är kattägare. :) När de fått nog med att leka hela havet stormar samlas de alla runt mig, går runt runt och buffar och spinner som för att säga "förlåt för att vi förstör ditt liv". Då smälter man lite i hjärtat!

Ska till Bj ikväll :D man måste ju passa på när det är event och lov, eller hur?

Sitter just nu i soffan och skriver medan jag väntar på Emma. Det är väldigt mysigt att bara slappa också. Julstjärnorna lyser i fönstren, en snöbollslampa lyser i ett annat hörn, jag uppkrupen i soffan med en elektrisk värmefilt, kattsällis i knät och på tvn visas nån korkad dokusåpa "The real housewifes of Vancouver" hette den visst. Där tjatar de om allt och ingenting utan att man förstår varför de överdriver, jag bara skrattar åt dem. Härligt.

(Här skulle jag lägga en bild men eftersom bloggappen på mobilen är dum så låter den mig inte bestämma vart bilderna skall placeras)... Jahaja, jo meneh, är väl klar med allt ändå!

Målade lite idag också, hoppas upplösningen blir bra nu när jag laddar upp via min mobileo.

Kram och kyss!



Älskar att.. ramdekoren.. gör att det ser ut som att du bär en tiara, eller en krona, hahaha :) Dansa tills fötterna inte längre hänger med och ha en bra kväll! ^^

Svar: haha ja faktiskt! Tack hade en jättefin kväll :D
Felicia O. Art

2013-01-03 // 21:12:34

Lägg upp lite bilder från nyår, jag vill SEEE, haha ;) pussar och kramar från soliga Italien <33

Svar: Det finns bilder på fb kära du! Puss :D
Felicia O. Art

2013-01-04 // 10:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback