Awkward

 
Dagens outfit.
 
 
 
Fick mycket komplimanger angående mina jeans! Tackar tackar jag blev jättejätteglad :)
Normal som alltid..
Men att stå och posera framför en spegel känns bara så överdrivet och lixom "kolla in min snygga outfit allaa där ute, ja, se mig, hör mig, älska mig" orkar inte med det. Fjärt.
 
Gick en snabbis till Indiska igår och köpte två set med ansiktsjuveler!
De är ju så sötaa
 
Vera-Linn målade ett porträtt av mig som jag fick idag!
Jättegulligt av henne :DD
Kolla sikken talangfull tjeja!
 
 
Detta hände mig igår när jag skulle logga in på facebook...
....Dafuq?
 
 
Lite smått och gott som jag sparat i en mapp, i en annan mapp, i ett hörn, i flera år...
Känner igen mig i nästan alla dessa.
Har suttit och skrattat länge nu medan jag gick igenom vilka som skulle få publiceras.
 
 
 
Enjoyyy!
 
 
 
 
Börjar med våra klassiska memeeees!
Och eftersom inlägget blev jääätteelååångt får jag dela upp dessa bilder i flera omgångar.
Pöss!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback