Stu, I'm Dying. Studying that is.

Skolan pls.
 
>>> Imogen Heap – 2-1 <<<
 
Bajs på vintern. Bajs på detta väder. Bajs för att jag fryser. Bajs på att jag skrivit fel ca 43 gånger för att jag alltid skriver för fort. Bajs på att jag var sur hela vägen hem från skolan. Bajs på... att jag är så jobbig.
 
Aj guessar att ni vill se bilderna från photoshooten med mina två fina vänner. Ja, om ni inte redan checkat in dem på fb så får ni se dem nu. Det är ca 100 bilder där heheheh och jag kan ju inte ladda upp alla här, väljer ut de bästa.
 
BTW. Så är jag sjukt trött på vara ensam. Jag vill pussas framför en chickflick film utan att ens kolla på den. Jag vill krama om någon i mörkret och lyssna till hur det blåser, snöar, regnar och haglar utanför fönstret. Jag vill kunna ligga och skratta under täcket med någon bara för att vi låtsas vara barn igen och berätta om våra galna framtidsdrömmar och samtidigt smeka dens kind med min hand. Jag vill vara jättekär och få höra hur någon är jättekär tillbaka. Och jag vill kunna säga "jag älskar dig" utan att vara rädd för att svaret inte kommer bli detsamma.
 
När vädret är som detta, då tänker jag på dessa saker. Ganska så ofta numera. Japp. Så är det. Deppigt värre Felicia! Håhåhåhåh.
 
Ska sluta nu. Häjs,
 
 
 
If my dreams would come true. Would they make you happier?
 
 
 
Perfect hair. Perfect makeup.
But what about perfekt truth?
 
 
 
A world without feelings would make us empty. Empty like dolls, or robots.
 
 
 
Catching the hipp moment.
 
While my mind is floating away, does the time run faster or slower?
 
 
Deep thoughts. Empty eyes. Heart aching .... something something.
 
 
 
Enjoy it while it lasts.
Yes, laugh while you can. Tomorrow is another day, it doesnt exist yet.
A friend of mine told me that today, I wouldn't doubt her.
 
 
Love. And I'm getting sooo deeep here, deep poetic words written and combined in english.
YOLFF
"You Only Live Forever, Felicia"
 
 
 
Gillar sminkningen för den är grym.
 
^
 
 
 
 
Stop being so deep man, I just lost my braincells, help me find'em first or I wont understand a thing of what you're saying.
 
 
 
 
Looking down, like I found something very interesting on the floor.
Or maybe I did, no one will ever know.
 
 
 
Never seen you here before. But you look just like me.
Where did you get your plastic surgery?
 
 
Dare you?
I might be poisonous.
Nah, I'd rather kiss the butterfly.
 
 
 
 


» Emma

Fan vad snyggaaa.

Svar: tackars mackaroner!!
Felicia O. Art

2013-02-04 // 22:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback