Lång dag. Bekväm hemkomst

Howdy partners!
 
Har inte haft så mycket att uppdatera om de senaste dagarna och mitt liv är allmänt segt just nu. Har jag berättat att jag ska färga håret rött? Nu är det i alla fall bestämt. På måndag nästa vecka smäller det! Ja, som fasen i min plånbok i alla fall. Kommer gå på 1600kr ungefår... Jag lovar att lägga upp före och efter bild :)
 
Somnade nästan i skolan idag. La ner mitt huvud i armarna på religionslektionen och kände flera gånger hur tröttheten sög tag i mig och ville dra mig med till drömmarnas land. 
 
Kom precis hem. Härligt. Satte på en kopp te, bredde några surdegsknäcke-mackor, sminkade av mig dagens utseende och kröp ner i sängen och nu ligger jag här och njuter! Redovisningen på religionen gick ut på att vi i olika grupper presenterar olika religiösa sekter runt om i världen. Vissa är vänligt sinnade men de flesta verkar vara sneaky demostrativa och destruktiva läskiga grupper som hjärntvättar många. Jag är rädd för sekter...
 
Skål! Ehöh
 
Om vi nu kanske ska ha Asiatiskt tema på vår studentskiva håhå så lekte jag lite med sminkvarianter igår.
Jag såg dock inte klok ut i detta smink. Visst, ögonen är flashiga och sådär men helheten HAH jag såg ut som en alien, believe me. Passar inte i så jättemycket smink.
 
 
Här är det klipp jag just nu kollar på. Riktigt intressant faktiskt!
 
Och för er som inte har lust att slösa tid på att lära er om hur sekter har det kan ni få veta en icke så hemlig hemlighet om mig. Den är nämligen allmän fakta om moi.
Jag. ÄLSKAR. Choklad.
 
 
 


OMG JAG ÄLSKAR OXÅ CHOKLAD. VI ÄR TYP SOM SYSTRAR NU!

Svar: trodde vi redan var det INNAN DETTA UPPDAGADES!
Felicia O. Art

2013-02-13 // 17:08:30

ohh men vi är! choklad systrar till döds!

Svar: mmmmhhhhhhhh lalalallaal choklaaadsystraar choklaadsystraar, cohklaadsystraar idaaa IDAAAG choklaadsystrar, ja vi är choklaaaad systrAAAARRRR!! CHOKLAAADSYSTRAAARRR IDAAAG! tra truddeliluttilutt slutt!
Felicia O. Art

2013-02-13 // 17:58:19

damn gurl u weird

Svar: damn, took you a while to realize that ;)
Felicia O. Art

2013-02-14 // 09:55:38

jag har svävat i förnekelse :(

2013-02-14 // 21:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback