Happy Valentines DAY! x 1<3<3

Glad alla hjärtans daaag!! Heelt otroligt fin dag. Tänkte i morse att denna dag inte skulle bli särskilt speciell i jämförelse med alla andra dagar. Hade inget planerat egentligen så jag tog dagen som den kom, vilket blev med storm! Eller den tog mig med storm kan man nog säga.
 
Då jag kom till skolan fortfarande morgontrött hade hela glasentrén prytts med alla underbara glada röda och rosa färgnyanser. I was in heaven gott folk.
Olika föreningar bjöd på geléhjärtan, lät en skjuta på "heta" kändisar med en kul kärleks-armborst, andra bjöd på cider. Och så såldes det PEGASEN! Vackraste pegasentidningen jag sett eftersom både framsidan och baksidan var prydd med kort som vi fina ungdomar hade skapat! (inte jag, jag hade lektion när detta genomfördes.. -.-) 
 
Köpte glatt pegasentidningen utan att oroa mig över min ekonomi (eftersom jag fick låna en slant) så bar det iväg till närmsta bänk med en cidermugg i handen och ett glatt smile på lättarna för här skulle det minsann LÄSAS! Även min kreation fanns med, blev überglad!
 
Froggan gillart.
 
Strax därpå blev jag ivägdragen utan att veta riktigt varför. Jag skulle tydligen "få" något. Inte kan väl jag? Tänkte jag. Men JO VISST! Fick en plastpåse som innehöll ett sött litet specialvikt kort där det stod (med söt skrivstil) " =D För att rosor är fina, för att du är fin och... för att jag vet att du älskar CHOKLAAAD!!! <3" Dog av lycka. Minns inte riktigt men jag tror att jag hoppade runt. Det är vad mitt hjärta gjorde i alla fall. En hemlig beundrare? Herreminjöstanes! Tog dock inte så lång tid innan jag listade ut vem denne finelifina person var ;)
 
 
Lååång dag, lååång svenskalektion MEN. På lektionen ringde ett blommogram. Believe it or not. Men mitt hjärta hoppade till som aldrig förr.
Blommorna skulle levereras vid dörren innan jag kom hem. Otroligt, vilken lyx.
 
Tänkte berätta lite snabbt om vad vi gjorde på Etik & Livsfrågor (underbart ämne).
Vi har nyss fått göra och redovisa en bild som skall representera oss, för vilka vi är. Har inte fått med allt såklart här men.. Ja, en liten översikt om vem jag är ska ni få här!
 
1. Häst: Jag tycker om att rida, dock blir det allt för sällan + att det är dyrt.
2. Grön noshörning: Urflippat men poetiskt, gillar konst och det abstrakta weirda här i livet + att jag själv är lite konstig och tycker om... sånt.
3. Nagellack på kvinnans hår: Ska färga rött på måndag.
4. Fundersam kvinna: Jag är en tänkare och jag kan säga att ibland blir det för jobbigt, jag har svårt att sova.
5. Konstig sminkväska: Jag har en passion för smink, älskar att sminka mig då det är en konstart.
6. Gömd blomma som sticker fram: Blommor finns i alla färger och de står för mycket, det vackra här i livet. Pure beauty, även att alla är fina utan smink.
7. Skyskrapor: Sikta högt FÖRFAN!
8. Säng: Jag älskar att sova, gärna lääääängeeeee (men försover mig ytterst sällan).
9. Örn: Jag drömmer om att få vara fri, leva i ett fint förhållande, gärna min själsfrände så att vi båda kan växa tillsammans på ett själsligt plan.
 
Och det var det!
 
Kom hem ganska så sent ikväll. Min vän håller på att spela in en kortfilm där jag spelar Ellin som blir kidnappad utav en schizofren man.
Mer säger jag inte... ;)
Väntade vid min dörr så snällt!
 
Denna fagra blomma fanns innuti!
 
SAMT GODIS ååååhh!!!
Gillar dig! // Tant Rut..
...jahaja
 
 
Så har man settlat in då!
Här får chokladrosen bo! (tillsammans med min läskigt bevuxna födelsedagskaktus)
 
Och här får rosen bo, i min myshörna till nattduksbord! Mihihi
Mysigt, huh ? ;)
 
ÅhJA!     :DDDDDDD
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback