~ FREDAG! ~

HEJSAN! Nu ska jag berätta om min gårdag!
 
Sov fruktansvärt dåligt natten till fredagen. Hostan ville inte ge med sig trots tapper hostmedicin. Resultatet blev att jag inte klarade att gå till skolan för jag hade en sådan sömnbrist. Ber mycket om ursäkt till en kär vän som skulle hålla tal - med mig. Vi får se hur det ordnar sig nu! :(
 
Eftersom jag en vacka i förtid hade bestämt träff med en kär gammal vän som jag inte sett på evigheter började jag att packa inför kvällens äventyr. Mötte upp med henne på Cultus skolan. Kände mig som en förbrytare som själv inte gått till skolan. Hatar den känslan.. 
Vi drog till ett litet sött café utanför centrum. Jag minns inte namnet.. eheh. Det var dock väldigt mysigt där! Och det rekommenderas. Eh, ja. Så gå dit! Om ni är tankeläsare vill säga, annars kanske det blir lite svårt att hitta dit. 
 
Jag gillar fika.
 
 
Framemot kvällen gjorde vi i ordning oss och som vanligt blev jag klar först. Jag erkänner att jag är en väldigt långsam person i vissa fall MEN jag älskar att sminka mig! Detta kanske ni tycker går emot min moral att inte "uppmuntra" utseendefixeringens laganda. Jag har tidigare tagit upp hur irriterad jag är på sahällsnormer, smink osv. Men eftersom jag älskar att måla har smink blivit en liten hoppy i sig självt samt att plocka ögonbryn. Jag gillar ögonbryn.. Noppar gärna dina! If you like ;) 
 
Ursäkta. Här kommer en bildbomb. (jag hade som sagt sminkat mig färdigt och roade mig med att leka med en nyligen uppdaterad foto - app som har jättemånga olika filtervarianter)
 
Det luktar Quasimodo här
 
Mirror mirror on the wall.
Who's the weirdest of them all?
 
YOU ARE NEXT!
 
Kom å ta mej bebe.
 
MHHH Kommer!
 
Öh, Bitch.. Please.
 
Nicki Minaj?
 
Zombieeeh + gigantisk mun
 
Ah mah GAHWD!
 
Mrs. Bean at your service.
 
Schewbakah?
 
Petade på en liten prick i pannan igen. :) 
 
Förfestade hemma hos en ny kvinna jag aldrig sett förut. Hon visade sig vara mentalt underbar och enligt mig blev vi goda vänner! Runt tio åkte vi in till stan med bussen BTW. Nu har de ju infört nya regler i Uppsala och ja, säkert överallt i andra städer också att man inte lägre kan betala med sin mobil.
ALLTSÅ VAD ÄR DETTA!? Man måste först bli medlem på en hemsida för att sedan antingen få faktura hem eller kontokort lemlestat varje gång man ska åka lokaltrafik. Tycker så synd om gamla människor som inte hinner med denna utveckling! Förbannade regler!! Min mormor är snart 91 och hon går fortfarande till banken för att ta ut kontanter eftersom hon inte vet hur man hanterar kort särskilt bra. Ja. Detta är absurt. Fyy på er regelsättarskitar där uppe som säkert sitter och skrattar för att vi andra knappt kan åka någonstans innan vi fått klart för oss hur detta nya idiotiska system skall fungera. fan.
 
 
Ljuset i hallen var blaha och dessa var de enda bilderna jag fick på min kära vän, hade gärna velat ha fler men kvinnan vill ju inte vara med på kort!
Eller så är det bara jag som är kamerakåt.... :[ mäh
 
Efter lite krångelikrångel med mina humörsvängningar återgår jag till min berättelse och röda tråd. 
Jag har ingen lust att berätta så mycket mer om hur vi tog oss in på BJ vilket också var ett frustrerat kissnödigt äventyr..
 
Dansade natten lång kan man väl säga! Här har vi lite bilder som togs. Jag är så himla glad. Eller var. Jag VAR så HIMLA glad hela natten! :D Humöret var på topp och jag var så social. Mh! Träffade klasskompisar där med, de skrek när de såg mig. Haha suck, tjejer... ;)
 
 
Strax efter att denna bild (nedan) togs kom det fram en kille från USA. Han sa att jag dansade med hela hjärtat och såg ut att ha roligast där ikväll. Blev såå glad! Så jag uppmanar er alla som läser min blogg, att, DANSA MED SJÄLEN! LE och skratta om ni snubblar till utav era galna danssteg. ÄLSKA att natten är ung och underbar!
 
Vi stack därifrån runt halv 3. Därefter fösvann vi till McDonald's - of course! Köpte 2 stora pommes som jag slukade själv. Det var så j*vla gott.. Ursäkta men att fylleäta på donken är himmel.
 
Ja här har vi då mig igen, inkladdad i ketchup. Jag kunde inte låta bli att lägga handen i ketchupen hela tiden! Och inte lärde jag mig att unvika det heller...suck -.-
Sitter och säger något i form av "åh jag dör.." för att jag är så korkad här. 
Yeah.
 
I morse bokade jag en frissatid. Tänker färga håret mitt RÖTT! :D Mörkrött med både mörka och ljusa slingor. Vi får se hur det blir!
 
Idéer!
 
Min favorit <3
 
Andra coola redheads: Japp. Varning för fagra kvinnor!!#¤!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback