Vadå isbjörnar? Vi har ju älgar!

 
Sitter och skriver instuderingsfrågor till ett jätteprov i Geografi tills imorrn. Wääh, har suttit i en timme och skrivit 500 ord i stödordsform och är bara på fråga 6 av 26. "Kom och hjälp mig o dö" ekar ordspråket i min hjärna.
 
En knäpp grej som hände mig idag när jag gick med Emma på väg till stationen var när vi fick syn på en tjej med stora bruna horn på huvudet. Och eftersom jag inte alltid kan hålla mig till normen utbrister jag glatt: "Nämen! En ÄLG!" rakt i hennes ansikte när hon går förbi. Ja, det blev ju inte lite awkward efter det där. Men jag förstår fortfarande inte varför hon hade hornen på sig, kanske skulle hon uppträda eller något men det är ju inte så troligt nu mitt i vintern med älg-teatrar. Eller ja... Det är det ju i och för sig aldrig, för den delen.
 
Fick en tomtechoklad utav pappa alldeles nyss. Ni vet en såndär folieinvecklad liten söt sak man får som minipresent som innehåller rätt så väldigt för stark choklad så man alltid blir törstig. Pappa kom in och räckte mig den, då jag tog emot och tackade råkade jag ut för en smärre "mindfuck". Tänkte: "Vänta lite nu, sånna här godisar brukar alltid vara för gamla, och nu är det ju påsk.. Så den här är definitivt för gammal då det är ett år sen det var... jul.." Började sedan att gapskratta bara för att min hjärna är så fruktansvärt ointelligent ibland. Alltså herregud kvinna, vart har ditt vett tagit vägen!?
 
Har bokat biljetterrrräh till The Hobbit idag! Ska gå med Sofia och Emma på lördag 13.30 Wiiiii! 3D'n ska tydligen vara helt outstanding och awesome!! (engelska uttryck låter så mycket coolare just nu här, enligt mina smaklökar) Ser sååå framemot filmen även om jag inte är en saganomringennörd!
 
Ska fortsätta med mina jätteintressanta instuderinsfrågor nu. Hejdå... *gråt*
 


va bra för dig då att du går med en Tolkiennörd :)) här har vi 500 år av erfarenhet i detta ämne ! :D

Svar: hahah awesome! då kan jag fråga dig om precis ALLT jag undrar över, mamma ;)
Felicia O. Art

2012-12-13 // 21:00:25

Exakt! Fast kalla mig mästare, jag diggar inte mamma...
Du kan få fråga mig precis vad du vill och jag kommer då BLOW YOUR MIND

Svar: haha eller hobbitprofeten sofia! mhm mhm vad sägs om det va?
Felicia O. Art

2012-12-13 // 21:15:47

oh det gillar jag :O yeah lets go with that! lets start calling me that

Svar: i will my lord..profit.. or whatever
Felicia O. Art

2012-12-13 // 21:19:41
» Emma

hahha levande komedi

2012-12-15 // 00:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback