Respektera min "typical svensken" integritetsbubbla!

Vissa antastar, andra råkar ut för vinterbussar...
 
 Förlååt för att jag är världens segaste på att prata när det gäller vloginlägg... 
 
 
Sötaste morgonmyset ever. Sen kollade vi på Ice Age 4!
 
 
Glad andra advent på er!
 
 
Då vintern visar upp sin kyliga skönhet
 
Länge leve musiklandet
 
 
Fast vid hållplatsen...


HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, 5:27 tog livet av mig. Aldrig sett något så roligt :D

Svar: haha men det är ju sant! :D
Felicia O. Art

2012-12-09 // 17:00:55

HAHAHA asså dina videoinlägg är det bästa jag vet!
Fille:JAG HATAR VINTERN - men jag gillar att åka skidor..

Svar: jo men jaa hahaha det är så blandade känslor :C :D
Felicia O. Art

2012-12-09 // 18:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback