No clubbing but pubbing

Helloo!
 
Igår gick jag ut med mina vänner. Hade egentligen velat gå ut och dansa (som vanligt) men vi hamnade på William's. Det blev också trevligt! vi lyckades ta oss ut i "god tid" runt sisådär 9 då det fortfarande fanns några få sittplatser kvar. Vi träffade många vi kände och folk vi inte kände. Det blev en skön blandning utav folk. Men när argumentet "Är det en afterwork ikväll eller? Det finns ju så mycket gamla här..." sades blev situationen lite lustig när jag svarade "Haha men tänk när vi blir "gamla", då kanske det kommer sitta några ungdomar och säga precis samma sak som vi gör just nu." Tystnaden efter det bestod av tankar såsom "Neeeh, inte kommer vi bli så där gamla heller..." eller "Fast, det dröjer ju en evighet innan vi kommer vara så där gamla i alla fall". Dock kommer vi komma fram till den dagen, den sorgen! Fast jag tror egentligen inte att det kommer att vara en sorg då den dagen infinner sig. Har man levt och gjort det man har haft lust med som ung så att man känner att man tog vara på sin ungdom så kommer man nog känna sig både nöjd och tacksam över sin ålder.
 
 
 
 
 
 
Skönt med en riktigt utsökt frukost när man känner sig lite bakis efter natten. Känner mig kontsigt nog ovanligt fräsh efter att ha somnat runt 4a tiden. Mina planer för idag är aningen sega - men viktiga... Jag ska försöka ta mig an att läsa några kapitel geografi om vulkaner, vittring och om istid. Wiiiee känns såå kul och intressant, känner ju redan hur jag kommer få mycket beröm för mina istidskunskaper i framtiden om jag verkligen satsar inför det här provet!! Yeah.
 
 
 
Favoritmacka + favorit-te. Kantä bli bättre!
 
 
 
Fick lite frukost-sällis utav min bebis
 
 
 
 
 


» Emma

ikväll blir det dans, det blir gaalet mycket dans kära vän. NYKTERT dessutom wohooo <3

Svar: Låter AWESOME kära du! PUSS PÅ DIG! :D
Felicia O. Art

2012-12-08 // 12:27:20

Emil ser fräsch ut! ;)

Svar: hahah han kollade bort på den andra bilden så var tvungen att ta den, stackarn
Felicia O. Art

2012-12-08 // 13:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback