I Love

Äntligen klar. Vet att resultatet alltid kunnat bli bättre, snyggare skuggor, bättre ljus, vågor.. Ja allt praktiskt taget. Men en sån ork och självdiciplin har jag verkligen inte. Det är något jag får jobba på lite senare om jag har tid.. Har säkert lagt ner 10 timmar på denna nu, inte i sträck men i alla fall. Är ganska nöjd och belåten just nu, dock håller jag på att somna framför datorn så det är nog dags att blunda lite. Ändrade idén om färgtemat på målningen säkert 5 gånger men kände att slutresultatet fick bli såhär.
 
Döpte den till "I Love"  eftersom jag ofta överdramatiserar ämnet kärlek i min fantasi såatte.. Sjöjungfrun lider antingen utav nån olycklig kärlek eller så njuter hon bara lite allmänt sådär utav den kärlek hon får.. Från Solen, eller nåt.
 
(Innan jag ändrde färgtema + arm)
Man kan se en liten sne bild utav nåt orange, det är en bild som jag klippte in för att kunna förstå mig på hur fjäll ser ut (ja, jag hade ingen aning om hur man ritade sånna) tänkte satsa på skuggandet och ljus etc på fjällen men herregud vem orkar lägga ner ännu fler timmar på det. Hua vilket skräckcenario om jag gjort det och sedan inte blivit nöjd.. Hahaaa!
Förlåt. Jag skriver alltid för mycket om ingenting..
 
 
Några timmar senare... :)
 
 
zzzz...
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback