FILM Guide över katedralskolan!

Till webbdesignkursen i skolan har Emma och jag gjort två kortfilmer. Den ena skulle handla om skolan själv och den andra om kärlek. De fick inte innehålla något ljud utan endast musik som vi skulle lära oss att klippa in, vi fick däremot använda oss utav text. Detta arbete skulle lära oss om hur man skapar film och använder moviemaker. Därefter fick vi fria händer. Emma ville vara bakom kameran (och hon äger på det enligt mig) så hon fick bli exclusive cameramaan och jag fick huvudrollen att skämma ut mig på ett eller annat sätt. Ah.
 
Enjoy folks and darlings!
 
 
 
 


ÅH! Älskar den första!!! *Speciellt ditt sätt att gå o hoppa HAHAHHAAH <33 Awesome!

Svar: hahahah den blev så fail att den blev kul! xD Vad kul att du gillade den!! :D
Felicia O. Art

2012-12-18 // 22:10:47

CRAZY CAT LADY!

Svar: mhm
Felicia O. Art

2012-12-19 // 10:40:06

Förresten ser du fett snygg ut på film! * asså irl också men alla ser ju inte bra ut på film

Svar: HAHA tack vera! xD personligen så känner jag mig jätteful i kärleksfilmen.. fast man ska ju inte går runt och säga hur ful man är så pallante görat :P. men tack vera, jätejättesnällt sagt!! Du är så fin min sköna blomma... ses idag! :D
Felicia O. Art

2012-12-19 // 23:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback