En veckas bildbomd. Livet lever.

HALELÅJA! Jag needar en spark i rumpan, uppdaterar alltför sällan. Eller det kanske är bra? Då slipper ni checka in på min lilla blogg varje dag, ush. Så ofta orkar man väl inte stalka någon... Eller?
 
Musikos <3
Min musiksmak är såå blandad. Smakprov:
Chris Lake – Sundown - Original Mix
Seal – Crazy
Seal – Kiss From A Rose
M83 – Midnight City
Nicolas Jaar – Mi Mujer
Born Gold – Lawn Knives
 
 
I varje fulla fall så mår jag nu prima, har precis druckit mitt morgon-te och känner mig inte piggare än vanligt. Jaani, hade tänkt att skriva lite kortfattat eftersom jag tänker bildbomba här nedan ! WIIH, ska skriva lite smått och gott på varje bild <3. Yeah. Btw! Jag är nu en fullfjädrad 19 åring! Har levt i 19 år nu.. och tre? nej fyra? (räknar på fingrarna) onsdag, torsdag, fredag... löördag. JAPP jag är 19 år och fyra dagar!
Åhgud vad jag är gammal. Sista året som tonåring... Och det är tonåren man brukar säga var "De bästa åren i ens liv" Nu är de ju nästan över! *gråt*.. Aja det positiva är väl att vuxenvärldens portar sakta men säkert öppnar sig inför en för att sedan aldrig låta en återvända, således man inte blir dement runt 25 och måste bo på hem. Håhhå det rimmade.
 
Men nu ska jag sluta tråka ut er, här kommer min vardag i ett nötskal. Välkommen!
 
 
Kan börja med att berätta lite kort om ett uppdrag jag fick. Skolans årliga musikal ska erhållas inom kort (vet dock inte vilket datum än) Men jag blev utfrågad att göra en bild till vår hederliga skoltidning! Detta kan man inte tacka nej till. Blev lite rädd först om jag skulle klara utmaningen men är snart klar och jag är faktiskt riktigt nöjd! :)
 
Detta är min otroligt vackra idéskiss.
Det första som poppar upp i huvudet är:
Felicia alltså, du kan inte rita, hon ser ut som en pervers rapist-kvinna utan hjärnceller.
Åh gud. Släng mig i väggen.
 
Här hade jag i alla fulla fall skissat upp henne på datorn och lagt till grundfgärg!
Ja här är hon fortfarande flintis men frukta icke! Jag sparar det bästa till sist.
 
Jag fyllde år på en otroligt solig vinterdag!
Juste, här har vi en morgon bild på mig. Jag är verkligen jätteglad där eftersom jag vaknade upp till ett paket med en KAKTUS i!
Jag gillar kaktusar.
Glömmer alltid att vattna de stackars blommorna så kaktusar passar bra för mig. Trodde att pappa satt i en sparris så jag började att gapskratta men lite senare insåg jag att det var dens blomma.. Sparrisblomma..? Och SOM den har vuxit! Ännu längre skaft, är säkert 40 cm nu. Eh, är lite rädd..
 
Kolla sikken view från mitt badrumsfönster. Soluppgång... Åhh...
(Det var mycket vackrare i verkligheten)
 
Stjärtis
Och kollar man riktigt noga så kan man faktiskt se en stjärt i trädet! Denna stjärtkompis har gjort mig sällskap i säkert två år nu, varje gång jag besöker detta rum kan jag blicka ut och se denna gamla goa vän. Hoppas varje år att den inte ska växa bort av nya grenar som poppar upp..
Kan du se den?
 
Tyckte det såg så vackert ut med två skator som satt och chillade i trädet där borta i solens sken.
Därefter började jag att prata med en gammal tant som stod bredvid mig och väntade på bussen eftersom hon såg lite vilsen och ensam ut. Det var riktigt trevligt och jag erbjöd mig sedan att hjälpa henne upp med rullatorn fast hon tackade nej. Sen kom det ungdomar och trängde sig före henne när bussen kom. Blev riktigt irriterad, man ska ha respekt för gamla människor, inte tränga sig före!
 
Breathtaking. Om detta kort blev bra, tänk dig då verklighetssynen!°
 
Är lyckligt lottad som får gå här varje dag till skolan :)
 
 
En av de sötaste personerna på denna jord.
Ghiselle aka G <3
 
Och så jag då, gled för en mysäig dag.
Hela klassen sjöng för mig! Så underbart generöst.
 
Emma gjorde denna tokiga bild till mig. Tackar så mycket!
Första gången man fått en bild uppsatt på sitt skåp!
Sen var det nån som kom och förstörde den (såklart) så fick tejpa...
Ursäkta men, j*vla omogna ungj*vel som roar sig med att förstöra för andra.
I'd like to kick your ass :)
 
Go vän Hannele bjöd på födelsedagsfika!
Knepet är ju att man måste dela på en bakelse, eller köpa två olika och sedan dela. 
Det mina damer och herrar, är, högintellektuell planering.
 

 
Tyckte det var lite komiskt när facebook berättade för mig att det var min födelsedag och allt.
Håhåhåh best friends forever!
 
 
 
Åsså fikar man lite till med Mathilda !
nomonomonomonomononomonooonomonomnom ..
--- Följt av utgång!
Yay vi fick till en seriös bild!
 
Fast det är roligare att flumma!
 
Här kommer lite instagram bilder!
Printade denna för att den bara blev så galet cool.
 
Fick en ny följare!
Man ska inte hänga ut andra jag vet, men tyckte detta var väldigt komiskt!
Han brukar gilla de flesta av det jag laddar upp nu haha!
Nusse då.
 
 
 <<<<<INSPIRATION>>>>>
Jag älskar hippiefashion!
 
1.
2.
 
3.
 
4.
 
5.
 
6.
 
Aah och så här kul ser det ut när jag skickar bilder som ska upp på bloggen!
Alltså vad är grejen med att den ska säga "Skickat från iPhone" på en bild?
Meh blir så förvirrad jue
 
Trots att jag är otroligt trött på att mamma driver en Maine-Coon-uppfödning finns det verkligen guldstunder. Känslan då man får bemöta nytt liv är helt magisk.
Mitt hjärta smälter, gör ditt?
 
Pojke till vänster, flicka till höger!
 
Vet ni, de är riktiga livsnjutare redan från födseln. Killar man denna lilla krabat på magen kan man riktigt se hur han njuter och sträcker på sig!
Vad kan man säga, så bedårande...
 
Enligt mig världens sötaste honkatt. Twilight aka Tilli.
Sådan fridfull och trofast blick.
Magen är rakad (ifall du undrar.)
 
Och det var allt för idag gotttttt folk!
Ska ha sushi middag + filmkväll med Emma och Amandus ikväll! WOOwoiopp!
 
Stora mysiga kramar till er som än en gång läst min blogg!
Puss!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback