Bajskorv

Är sur för att halsen har gjort ont i tre dar nu plus att idag fick jag huvudvärk också. Känner mig helt slut, som om jag inte fått sova ut på decennier! Gick ju och la mig halv 9 igår efter att geografiboken föll ner i mitt ansikte. Har precis skrivit klart en religionsuppgift och nu bär det över till geografi. Alltså förlåt fröken lärare, men jag ogillar detta prov något så otroligt innerligt!!! Det är inte ens intressant att veta vad för sediment en viss bergart består av! Eller hur oceanbottnen ändrar form, näjee.. blä. suck. fis. korv. fjärt osv. vill inte svära något så förfärligt så det får bli så här.
Guchelov vad jag hellre skulle ligga på en badstrand just nu i ett soligt land och bli härligt brun, känna hur solens stålar bränner mot min hud och att i vänster hand få hålla ett glas med nypressad apelcinjuice i plus ett sött litet rosa paraply snurrandes på kanten så man får det i munnen hela tiden. Det är livet kära vänner, det är njutbart till tusen.
 
 
Bota min huvudvärk plz
 
 
Håret är ju rätt så snyggt iaf...
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback