{ Välkommen Epic och "HEJDÅ till Snow Patrol" }

Våren är på intåg och livet leker. Älskar denna typ av tid. Hjärnan lurar oss att vädret är varmt, solen ler mot oss med sitt bredaste leende. VÄLKOMMEN VÅREN. Välkommen tillbaka. Jag älskar dig så mycket att det inte går att beskriva. Älskar dig som fan. 
 
Jag gillar härmed Snow Patrol.
Lyssna och låt dig svepas med in i en annan värld bortom denna:
A Tributer – The Lightning Strike - Part 1
 
Hörde denna låt för första gången i knät på min kära Johan.
Jag blev helt lyrisk!
Att se denna film är GOD DAMN ett MÅSTE.
 
Detta är också ett perfekt exempel på vad jag brukar se inom mig när jag lyssnar på musik..
Hoppas att jag i framtiden kan skapa något som liknar detta... Denna fantasivärld är helt makalös. LOVE IT!
 
 
 
Kram och kyss. Skolan är jobbig, jo tack jag vet.
Fjärta och njut.
 
BTW.
Denna tjej borde hyllas. Fick se klippet idag och hon (samt vänner) är helt otroliga.
ELOGE till er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback