Lacka ur på genusreklam

 
Salif Keita – Ladji - från AFRICANA
Mysigaste spotifylistan: Africana
Varför? Jo, man fattar ändå inget så det spelar ingen roll vad de säger...
 
Ligger i soffan och scrollar nedför facebook-nyhetsflödet just nu. Fick syn på ytterligare en banbrytande nyhet. UNDERKLÄDER SOM FÅR DIG ATT SE SMALARE UT! Alltså, vart är världen påväg!? Seröst. Ska vi bli påhoppade via alla infallsvinklar nu? DUGER vi inte som människor!? Jag är redan beroende av att försöka se bra ut, varför peppra på mig med denna skit. Suck. De är ju ändå photoshoppade 14 gånger så varför ens bry sig?
 
 
Jag kommenterade:  -..- ännu ett sätt att få oss att känna att vi inte duger, blir så irriterad samt att killen är grön? Varför ska kvinnorna lysa utav skönhet när han får vara grön... skulle han kanske se mer "gay" ut om han hade hudfärg eller vad är problemet?
 
Så lack. SÅ SUR. Vill bara skrika. Eller överreagerar jag nu? Kanske lite. Pms varning på mig..
Men de andra i kommentatorfältet verkar tycka som jag och skriver ironiska kommentarer om att folk bör ta tag i sitt liv och träna istället, tycker jag låter bra. MAN SKA INTE GÅ PÅ SÅN HÄR SKIT! För det första så är det hederskränkande för hela mänskligheten och för det andra tar de kort på folk som redan ser ut som gudar och för det tredje så tror jag inte att produkterna fungerar.... Och om de ens fungerar och "stramar åt" mina kärlekshandtag så kommer jag utan tvekan få en arg mage som signalerar att jag måste bajsa. Jag totaldissar Evas korrigerande underkläder med en käftsmäll.
 
 
 
Btw.
Någon mer än jag som tycker att stammis-reklamen för friskis och svettis är mer skräckinjagande än motiverande?? Känner mig inte alls sugen på att gå dit och träna...  Fast ja, jag tränar ju aldrig så jag ska väl inte säga nåt hehäh... Exakt just nu sitter Molly på mitt hår i soffan och biter i det. Hennes andedräkt stinker.. men euuwh. Mina kattungar är söta men hon är faktiskt lite snuskig. Glömmer ibland att tvätta sig osv... Snuskkatten nr 1..
 
Träna med mig eeeheheheeehehehehehehe... njae trorintedeva
 
Älskar dig ibland Google, hjälper mig att hitta precis vad jag vill ha

 
 
Instagram updates:
Bara för att.
 
 
Magdans i provrumet.
Jag tar låååång tid på mig att prova 10 klädesplagg för, jag är som en svamp när jag är ute och shoppar (vilket betyder att jag gärna provar allt jag hittar i alla affärer) Resultatet blir är att jag är mer än jätte-seg och kompisar brukar tjata på mig at jag måste skynda mig MEN jag har faktiskt träffat min över-MAN. Johan. Vet inte riktigt hur lång tid exakt men skulle uppskatta att det tog ca en timme för honom att prova 4-5 par jeans... Suck. Skulle dansa runt och fjanta sig (hade dock inget emot det) när han provade dem. Jaja, ska inte säga nåt för han är ju så charmig. Suck, är man kär så är man! Jedward-frilla?
 
 
 
Nästa gång Molly kommer och tvättar mitt hår...
 
 
Godis är gott = dubbelhaka på 3 veckor. Måste sluta..
Kanske behöver jag Evas tips ändå...?
Hahaha nee det är ju bara att svälta sig och fasta i några evigheter tills man ser ut som en pinne.
Suck, varför så oroliga....?
Nemas problemas.
 
Nä men nu måste jag verkligen sticka för blåsan håller på att spricka.
Jag drack nämligen precis två liter te förstår ni
 
 


Bra att du lämnade kommentaren !Sånt där e bullshit,speciellt eftersom de anväder, som du nämnde, typ modeller som redan är assnygga....

Svar: Tack! Ellerhur, lurendrejerier är vad det är!
Felicia O. Art

2013-03-21 // 20:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback