"Titta vilket guzz." "Abow skit snygg jao!" "Ska du haffa elr?"

Lyssna när du läser!!!
Lissi Dancefloor Disaster – Singing My Heart Out 
ELLER
 Lissi Dancefloor Disaster – Pop Musiiic
dör. så fjärs.
 
Igår kväll gick Mathilda och jag till saluhallen och dansade. Där stötte vi på härliga vänner som vi dansade med och vi hade det kul som alltid... Förutom att DJen var ganska så dumt kass. Han stod där uppe som en boss i 40 års åldern både orakad och ovårdad medans han dansade gungdansen till sin remix- episka musik som bestod av "mellanspel" alltså det fanns nästan inget dunk-bonk-bank-bom som vi ungadumma gillar. Det måste ju finnas ett beat för att man ska kunna hålla igång folkmassan i extas men ICKE sa nicke, tydligen inte.
Varför..? Nästan alla DJs jag stött på har varit medelålders ovårdade män, alltså vad är detta?? Ska inte de stå där rätt så unga i alla fall för att kunna vara uppdaterade med den nyaste musiken som dagens ungdomar gillar?
Förlåt gick nyss emot mina principer att inte döma. Jag har inte rätt att klanka ner på dessa hippa gubbar och det var inget illa menat, jag är nog bara inne i ett småskeptiskt skede som en framvänd bakdel.
 
HAFF HAFF HAFF mihhh sluta dräggla på min rygg.
det kittlas.
 
Jag har aldrig haffat när jag varit ute och dansat. Har faktiskt ingen riktigt bra anledning till varför jag inte gjort det. Kanske för att jag till viss del inte vill hoppa på vilken villig människa som helst och dels för att jag tycker att det är lite småkonstigt. Har verkligen ingenting alls emot andra som gör det, om jag ser det kan jag inte sluta le för jag blir lätt väldigt glad för andras skull.
Jag tror nog att jag har ett slags behov av att känna personen innan jag kysser den fast, det är nog inte så ovanligt nu när jag tänker efter.
Grejen är att en av de bästa fysiska handlingarna som finns är att kramas och pussas, jag tveknekar absolut inte till det! I lllooove it, men jag skulle gärna (om jag fick välja) ha ett tidigare intresse för personen först för det skulle fördubbla känslan något så oerhört.
Att hooka upp med en random snubbe på dansgolvet skulle inte ge mig så mycket.. Man kanske borde prova på det en gång i alla fall och tänka "YOLOOOO!!" samtidigt som man hoppar på eller trycker upp någon mot en vägg och börjar hångla. Fast det skulle nog sluta med att jag skrattandes faller ihop på golvet för att jag är otroligt missanpassad, eller att jag skrämmer iväg den stackars människa jag valt till offer...
 
 
Min dygnsrytm var upp och ned förra veckan och jag sov riktigt uselt och fel. Jag tänker alldeles för mycket när jag ska sova och jag kommer på mig själv alltför ofta med att tänka för mycket. Det kan vara ganska jobbigt ibland. När jag efter flera timmars sömnlöshet gav upp skrev jag ner detta mina anteckningar. 
 
Döm inte, älska istället.
Lyssna på vad folk har att säga om andra men bilda sedan din egen uppfattning om du kan, det kommer gynna dig väl. Det är så jag tänker. Jag lyssnar på vad folk anser om människor jag inte känner men försöker att ha en så objektiv inställning som möjligt. Jag vill inte döma någon orättvist innan den fått chansen att berätta med egna ord om vem den är.
Ja, detta är ju endast riktlinjer om hur jag ser på saken.
Du kanske har en annan.
Men jag rekommenderar att försöka sträva efter ett liknande sätt att se på och bemöta nya människor. Har själv blivit förvånad många gånger hur vackra ( eller grymma ) folk sedan visat sig vara.
 
Take my advice if you like.
 
 
 
Bajsa på att försöka vara normal
 
Puss på alla med små söta munnar
 
wut.
 
Sugen?? Jag är..
På dajm alltså.
 
mghyeetgeiwnb keff. Lösögonfransar sitter ju ändå inte kvar, varför ska man då köpat.
 
Ingen rolig bild = Ingen kulig kommentar >:(
Ska titta på True Bloos snert,,**'<3>3214447
 
NGH.. wöuh
 
Råkade ta fel filter orkar inte ändra.... Smaka?
 
Jag är ironisk ofta, ta det för givet.. Eller inte, det är upp till dig. Fast jag är det, ibland.. kanske.. lite?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback