Smink fink punk skunk

Hej..
 
Förlåt för att jag blivit så dålig på att blogga nuförtiden. Känner ingen motivation just nu... Har inget kul att prata om heller, för.. jag vill ju underhålla er inte slösa på dyrbar tid när man kan göra allt annat kul som till exempel scrolla nedför facebooks nyhetslinje 48 gånger till. Ja, jag tycker sånt är jättekul! Känns som att det ger mitt liv ny mening när jag kan leka lite småstalker och kolla på folks bilder. Man kan ju också uppdatera sin lilla status med förhoppningar på att man blir bombarderad med en kommentar + två likes. Jippi. ÅÅHH BEKRÄFTELSE! Alltså fan ta dig facebook. Det ända du duger till är att du är gratis. Fjärt påre, jag har slösat bort så otroligt mycket livskvalité på dig. Idiot.
 
Mitt internet är kasst.. Kan inte kolla på film. Har sett tre filmer idag (halva filmer). Idiotinternet vill ju inte ladda. Streaming är för oss fega små människor som inte vågar ladda ner.. Ja, jag är feg. Inte lagpliktig eller pk utan feg.
 
Satte på mig svart läppstift nyss eftersom jag var uttråkad. Såg ut som en känslolös dumskalle utan varken intellekt eller smak för etik. Magiskt nog lyckades jag få till en och annan bild. Jag gillar inte mina läppar eftersom de är så små.. De lixom passar inte in i ansiktet (tycker jag) på grund av detta började jag också störa mig på min näsa, därefter ögon och ögonbryn, kinder, haka och tillslut hela ansiktet.
 
Det är inte lätt att tycka om sig själv alla gånger. Och inte vill man klaga på andra för, vad skulle de kunna göra? Lika lite som en själv. det spelar ingen roll vad andra säger heller, har man en fuldag (eller fler) känner man sig ful oavsätt vad man gör och just DÄR kommer sminket in mina damer och herrar. Smink. Anledningen till att jag inte tycker om dessa ögonfransförstärkande-, kindbensförfinande-, ögonbrynsmarkerande-medel är att vi drar på oss en falsk skönhet. Varför måstre det ens finnas smink? Det är bara dumt. Man tar på sig smink för att känna sig fin men det blir bara till en falsk sköld där ens lilla jag luras att tro att man är finare. Jag tycker det är absurt och trots detta hat mot skönhetsprodukter vill jag inte sluta... Jag erkänner att jag måste jobba på detta, det gör jag också, varje dag.
 
James Arthur – Impossible
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Mental breakdown? du behöver jobba på att tygla din självdestruktiva sida - den är blind :) Och det är ju kul att sminka sig!! iaf ibland, om det inte är kul så behöver du inte göra det, ingen kommer se att du inte har smink (det spelar ingen roll egentligen) du har ju sån fin hy redan!
FINA DU

Svar: Japp, just nu iallafall... eller nåt. Ja visst är det kul också! Men jag är typ alltid sur på det ändå.. Du är fin! Men tack för dina fina tankar älsklingen :)
Felicia O. Art

2013-01-12 // 20:56:01

Trodde först att det var choklad, blev glad

Svar: haha (L)
Felicia O. Art

2013-01-12 // 23:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback