Hurtig om jag får be

Hellå hellå!
 
Sitter och äter just nu. Åh vad fräsh du är Felicia. mmm alltid fräsh, nom nom. Min lunch består utav ett gigantiskt stort glas apelsinjuice + 2 pågenmackor med ost och gurka på. Finemang! Herre vad jag kommer besöka damernas härdanefter.
 
Uppskatta skänheten
 
Ska till Fyrishov kl 4 och motionssimma med käraste Emma. Har en hel drös med bikinis jag inte ens använt så det känns kul att få prova dem snart! Iallafall en av dem. Som vi alla förhoppningsvis vet så får man en matbebis när man har ätit, intessant?
Det är inte så kul. Glad blir man när den sjunkit tillbaka igen... Och TACK vare vårt underbara samhälle känner vi så :) Tack kära normer som gör att jag inte känner mig attraktiv när jag precis ätit! Där har vi ett ytligt perspektiv. Här kommer ett annat. Mmm det känns bra att vara mätt. Ska ju simma snart och då kommer alla att få se hur fin mage jag har eftersom jag har råd att äta mig mätt. :) Nu lät jag för sarkastisk. Wä. AJA över till lite andra klagomål shall we?
 
Hejsan alla barn och vuxna! Hjärtligt välkomna skall ni vara till vårt svindyra halvmögliga badhus! Känn er som hemma och simma lugnt, fiskar är vänner, inte mat.
 
Vet ni vad det kostar nu när man är gammal och grå att komma in och ta några simtag? 90 SVENSKA KRONOR FAKTISKT! Det är lixom helt, jag vet inte vad... Vaart är världen på väg så säg? Ja jag vet då icke. Eller jo, faktiskt. Ska man vara politiskt korrekt så är vi just nu ute på vår dagliga snurriga rundtur runt solen, flygandes som en liten fis-prick i himmelen där vi befinner oss någonstans i en uråldrig vintergata som omges av en galax som därefter lyser som en liten glimmande prick bland megastora jättelika giganter vars grannar är andra ännu större galaxer. Och detta konstiga rum expanderar ständigt. 
 
Lust att känna dig liten och obetydlig? Enjoy!
Sluta aldrig tänka positivt! Haha.
 
 
Jag menar det.
 
 
 
Och snaart ska jag skapa en ny flink hade jag tänkt där jag ska ta upp och prata om allt och ingenting obetydligt såsom röda små lappar, bokmärken, vad "att inte äta gul snö" innebär och massor med annat ointressant tidsslösande skoj!
 


» EMMA

Jag åt kinabuffé innan.. jag swaggar badhuset i bikini ändå, YOLOOO

Svar: hahahahahaha llove it
Felicia O. Art

2013-01-12 // 20:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback