* Sexy and Cute *

Kombinationen mellan "Sexy & Cute" är helt enkelt bäst. Jag vet inte varför jag tycker så, men så är det!
 
Sexighet och Cuteness tolkas så klart olika från person till person. Dock är sexighet som en slags utmanande form av attraktion. Någon som anses vara sexig är oftast flirtig, lite busig och mystisk medans en person som är söt beter sig ofta gulligt, oskyldigt eller blygt. Dessa uppräkningar är bara en blek beskrivning utav vad de är som helhet, men för att lyckas beskriva de lite får det bli så här. :)
 
Romans eller romantik är som en mötelseplats med dessa två egenheter. Jag älskar romantik, det är bland de mysigaste sakerna som finns! Romantisk middag, myskväll eller utflykt skulle förgylla min dag till hundra.
 
Ett exempel på romantik. Tänk dig ett rum, det är svagt belyst med levande ljus. Rummets färg går mot en ton av mörkröd och i luften vilar en svag doft av den parfym som får dig att rysa utav välbehag.
Musik hörs, den är lugn och harmonisk. Känslorna där inne är en mix utav glädje, förväntan, pirrighet och mystik.
Några filmer om kärlek ligger framme på ett bord. Du vet att när som helst kommer den person som kan få dig både avslappnad och förväntansfull på samma gång, snart kommer det oskyldiga söta att bytas ut till något spännande, du vet dock inte vad ännu...
 
Mixen mellan det söta och sexiga gör hela grejen eftersom de komplementerar varandra något fantastiskt bra, ja, det tycker jag! 
 
 
 
Två söta: Alan Menken;Lily Collins – I Believe In Love - Mirror Mirror Mix , Cee-Lo – Language of Love
 
 
Två sexiga: Loreen – Sidewalk , DEV – Naked
 


» Emma

fin design fjärtiz <3 ! riktigt söt och sexig header ;)

Svar: hahaha tack emma ;)
Felicia O. Art

2012-11-26 // 19:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback