Sego

Har en sån otroligt lång sovmorgon idag. Känns så BRAA och skönt! Börjar 12.55, och det är den enda lektionen för idag ;) haters gonna hate...
 
 
 
Eftersom jag har så lång tid på mig tänkte jag gå till en hårfrissa. Måste göra/vill göra något åt mitt trista hår, mamma blev finfin i sitt mörkbruna så jag tänkte att jag också ska fixa mörkare. Vill ha en varm höstig chokladfärg med ljusa slingor, det vore nåt! Tänkte mig något i den här stilen på färg:
 
Amanda Byne's a damn beauty! Tycker dock hon passar bättre i mindre smink! :)
 


» vera

Åh det kommer bli baaaajssnyggt! (Hahah, jag vet bvad du tänker, men det ÄR en komplimang!) Min syrra skulle göra det här förut o de tyckte jag va assnyggt, o det e ju typ som du tänkt! Nehe, det gick inte att klistra in länken :S Men jag googlade iaf kim kardashian blonde ^^

Svar: ÅÅÅÅÅH SNYGGT! Sååå vill jag se ut... i håret :> tack tack jag hoppas verkligen det blir fint!
Felicia O. Art

2012-11-19 // 18:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback