Pinsamt.

Det räckte tydligen inte med att jag glömde låsa in mig på skoltoaletten för några veckor sedan utan nu hände något igen. Ååh så pinsamt!

Har nyss varit på lunch, gött med mackaronipudding! Innan dess hade jag som vanligt varit på toa, (eftersom jag tydligen är stolt ägare till världens minsta blåsa) och glömt att dra upp gylfen. Vem glömmer något sånt i vår ålder?? Det lär man sig redan som en liten fis, men så händer det ändå! Åh lord. Har spatserat genom hela skolan med gylfen nerdragen och skyltat med mina fina vita trosor och sedan i matsalen ca 30 minuter där det samlas flest människor i hela skolan. Undrar hur många som kan har sett? 5..10...15...20?
När jag senare upptäckte att jag gått runt i skolan med denna fantastiska vy drog jag snabbt upp dragkedjan. Vägen tillbaka till skåpen spenderades med ett febrilt skrattande.
Som tur är lägger jag saker och ting bakom mig ganska snabbt, är ganska van vid att göra bort mig nuförtiden... Hoppas någon fick sig ett gott skratt för det fick jag! Nu ska vi ha svenska tjao!

 



» hilde

hahah! åh jg missade verkligen någonting iaf!

2012-11-27 // 18:55:24
» Emma

hahahha, men du är fortfarande en fjärtiz ju <3 <3 började garva!

2012-11-27 // 19:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback