Med en katt på ryggen

Härligt härligt, ligger i min säng och skriver. Talet gick bättre än jag hade tänkt mig så är nöjd. Blev verkligen berörd av de andra som talade, försökte att inte börja gråta på två av dem, men man kan ju inte börja böla i klassrummet på ett nationellt framförande haha. I alla fall så känns dagen mycket lyckad.
 
Klockan 11 ska vi till bj, kom dit alldeles för tidigt förra veckan, det blev lite awkward då meeen who cares right? 
Är faktiskt inte såå pepp när man legat och segat framför datorn i myskläder i 3 timmar haha, aja vet ju att det kommer bli kul sen! Måste faktiskt visa hur stor Magic är, katten alltså (som ligger på ryggen och väger 8 kilo..) uuhhhh... Här har vi honom, en en sån kelgris, min bebis till kung. <3
 
Minns inte om jag har berättat detta förut, men min mamma och jag har haft en kattuppfödning i ca... 7 år.
Vi har just nu fem katter och dessa är av rasen Maine-Coon. Riktiga lodjur dedär. Älskar dem, även om jag är sjukt trött på att vara kattbetjänt hela tiden. Suck. Skulle helst bara ha en eller två katter men eftersom det är mammas hobby kan jag ju inte ta den ifrån henne, vem vet man kaske flyttar hemifrån om några år och då kan det vara kul för henne att ha något hon verligen brinner för! Det är faktiskt kul att "vår" uppfödning har blivit rätt så "känd" inom kattvärlden, att vara seriösa uppfödare som hälsotestar och har fina katter :) Märks hur poppis hon är på fb.. har väl snart 1.500 vänner och alltid 50 nya händelser -.-'
 
Ska gå och tjocka lite gött godis nu innan klockan drar ihop sig för utgång! Tjoooh! ^^
 
Bildbomb på katter (sorry) ben de är ganska söta :)
 
Mamma <3


» vera

Fy va fina bilder!!

Svar: Tack! :D man har samlat på sig ett och annat under åren!
Felicia O. Art

2012-11-16 // 18:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback