Crazy catlady/woodpecker lvl: 900

Sitter på webbdesign lektionen just nu! Vi har fått en ny uppgift, det är att filma klippa och klistra!
Vi ska göra två filmer, en som beskriver Katedralskolan och en om kärleeek.
 
Emma och jag parade ihop oss och ska börja med kärleksfilmen
Vår Idé: 
1. Vi ska börja med olika klipp på hur mitt liv ser ut (helt miserabelt och hemskt) Men! Jag har en slags mystisk drivkraft som gör att jag alltid reser mig igen. I en annan scen ser man mig komma hem efter en lång dag och där möts jag utav mina kära små katter. Sen ska jag ligga på golvet helt omringad av dem. Crazy catlady strikes again -.- (idén om att jag är en crazy catlady kommer aldrig försvinna efter det här...)
 
2. Inspirationskälla "Kalle anka i djungeln"
Skolfilmen ska se ut som en kampanj anpassad till elever som söker till gymnasieskolor i höst. Vi ska börja med att filma skolans unika miljö och beskriva den med text... Därefter ska jag komma in som den onormalt excentriska hackspetten i kalleanka och vara allmänt superkonstig i bakgrunden. Hilarious! Kommer att sakna min stolthet..
 
 
 
 
Sista dagen jag fortfarande är blond! Yay känner hur smartheten närmar sig, aww yeah MVG here I come.
Last picturehh


ursäkta mig min fortfarande kära blondinkompanjon, men att vara blond är inte lika med att vara dum i huvudet. Jag är ett levande exempel på det, tack för mig!

2012-11-21 // 13:19:14

Fett smart val av dig.

2012-11-21 // 13:39:41
» Emma

Skämt åsido. Fille du är redan jätte smart, klipska kvinna. Och det kommer bli så kul med att filma!

2012-11-21 // 20:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback