Breath in the chemicals

Bästa låtarna på länge:
http://www.youtube.com/watch?v=eu-xFvLaE68&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=gJEoxeW7JvQ
 
Sitter just nu och skriver på mitt nationella tal i svenska. Tur att jag kan använda mig av etik och livsfrågor talet jag framförde idag som underlag :D Mitt liv är nu räddat än en gång!
 
Funderar på om jag ska börja spela in videologgar när jag sitter och pratar eller sjunger... Fast ja då måste man verkligen veta vad man pratar om så det inte råkar bli såhär... http://www.youtube.com/watch?v=lj3iNxZ8Dww
 
Kände mig lite smått nere idag på morgonen. Tur man har så goa vänner i skolan, de förgyller mig och gör mig hel - varje dag! Älskar er verkligen, det är ni som har fått mig att växa och bli till den personen jag är idag :) Tack!!
 
Ser såå framemot ikväll, ska gå på bio med fina Emma! Vi ska se part 1 och 2 av den sista filmen i twilight triologin. Är verkligen ingen twilight nörd (eftersom jag inte ens minns namnet på den vi ska se).. Men har man sett alla filmerna hitills så kan man lika gärna se sista :D De är faktiskt bra och så får man vara jättetjejig för en gåns skull haha.
 
Har en ganska varierad klädstil må jag säga. Älskar att klä mig flickigt och gå klädd i klänning, men även damigt med hatt. Ibland vill jag såklart hasa runt i slappkläder och mjukisbyxor (har ett par rosa som jag brukar släpa mig runt i här hemma) och råkar man försova sig blir det: "förlåtmenjagbryrmiginteomhurjagserutidagsåslutaglotack"
 
Har inte laddat upp några bilder som jag målat på evigheteer så här kommer en bildbomb!
Fick köpa ny ritplatta då jag fastnade med benet i sladden och hade sönder den förra.. hehee... förlåt pappa.
Bilderna är uppladdade i kronologisk ordning, och man kan se hur färgerna ändras lite eftersom jag började förstå vad "lager" i programmet Paint Tool SAI fungerade :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback