Birgerjarl!

La fiesta ala nykter...
 
Älskar när man helt spontant hamnar i en situation som visar sig bli heelt underbar!
Spontana idéer brukar faktiskt bli de allra knasigaste och mest betydelsefulla minnena man får :)
 
Kort sagt, Emma och jag gick och lyssnade på manskören på vår skola och när det slutade skyndade vi oss till stationen och drog iväg hem till henne. Där duschade, sminkade, fixade vi oss och åt på .. öh, 40 minuter kanske?
I alla fall så hann vi precis med tåget och stack sedan till BJ. Vi bestämde oss för att köra en sobernight eftersom vi skulle ha en hel del plugg dagen efter. 
 
Vi träffade mycket härliga människor och lärde oss helt nya saker om både naglar och olika dialekter från dalarna! Ett av "målen" vi fick lära oss var "i älsker di, ö"  vilket betyder "Jag älskar dig också"  !
 
Vi hade det otroligt kul och dansade säkert 3 timmar non-stop. Jag älskar att dansa, det är bara så underbart och när man är nykter går det ju ännu lättare :) Är ganska så blyg normalt sätt skulle jag säga, men när det är kväll så har jag väldigt lätt för att strunta i min blyghet och släppa loss!
 
Kameramannen kom fram till oss ett par gånger och frågade om vi ville vara med på bild, vi var så fulla av lyckorus att vi sa ja och hamnade på 3 bilder :D tror jag hamnade på en till bild när jag står vid baren och tänkter på vatten haha. Här är i alla fall länken om du har lust att se vilka som var där.. eller nåt! http://www.birgerjarl.nu/vimmel/391/low
 
Lite bilder :)


KUL ATT DU BÖRJAT BLOGGA, se nu till att den åter-uppfunna bloggkarriären varar längre än två inlägg ;) puss.

Svar: hahaha ja, får ta och skriva oftare :) är ju själv så lat att läsa andras bloggar.. meen får skärpa mig :> <3
Felicia O. Art

2012-11-12 // 20:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback