Sofias inlägg

Nämen hejsan är du där!
Mitt namn är den allsmäktige Sofia och jag gör ett litet gästinlägg här på Felicias blogg.
Hon är upptagen just nu och jag har fått ansvaret att ta över bloggen i några minuter.
 
Nu ska vi prata om saker som faktiskt spelar roll i livet och inte bara om katter och att rita (blä)
Det första vi ska ta upp är att The Hobbit  del 1 har premiär om 22 dagar och jag är så j**vla sugen så jag nästan får orgasm. Filmen är då baserad på boken The Hobbit, som då på svenska heter Bilbo, en hobbits äventyr. En bok som jag lungt kan rekomendera för de som vill ha något spännande att läsa som innehåller drakar, alver och dvärgar.
Den andra punkten på dagens agenda är att Felicia och Emma inte inser hur weird de låter när de sitter och spelar stress och Emma helt plötsligt ger ifrån sig ett  "HÖÖÖÖÖÖHÅÅÅÅGÅÅÅÅ" läte. Det är mycket roande men det känns som att man sitter med två handikapade flickor..
Felicia sitter som vanligt och nynnar på en omodern dänga som vi alla helst vill glömma. Idag är det "Don't you worry" som vi alla känner igen från en väldigt tråkig bilreklam som vi också gör allt vi kan för att glömma.
 
Nu har ni fått veta en sak som står mig väldigt nära om hjärtat och hur konstiga människorna är som jag hänger med.
Vad har vi kommit fram till idag? Jo, jag måste byta vänner.
 
(cool hejdåfras som slår alla andra hejdåfraser)
Simma lungt och glöm inte bort att ingen gillar könssjukdomar, så håll det rent!


» Emma

haha, fin censur på rubriken ;)

2012-11-21 // 20:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback