2 STAGE

Magnifico! 
 
Min kära kusin Timmy frågade mig för ett tag sen om jag ville hjälpa till och jobba som artistvärd på musikens hus den 24 november. Insåg nu att det är nästa vecka! Awesome :3 Vet inte säkert än vad det innebär, men jag och en till skön tjej ska tydligen jobba backstage och "mingla" med artisterna. Ska bli kul! "Kändisarna" kanske bara vill veta av en om de är törstiga, vad vet jag. Men ser i alla fall fram emot det. jobb är jobb, och jag ska göra mitt bästa. Tackar såklart ja till intressanta jobbmöjligheter om de dyker upp, bäst att samla på sig erfarenheter när man i framtiden behöver skriva sitt CV. Ikväll ska jag få veta mer om arbetstider, klädsel m.m. Hoppas man får klä sig classy eller damigt! :D
 
Här är information om banden som ska spelas! http://www.2stage.se/2121124UKKC.html
 
 
Älskar bron jag går över varje dag på väg till skolan, den ger en alltid en ny utsikt mot domkyrkan och på kvällen gör alla vackra färger upplevelsen magisk. Jag minns mitt första minne då jag fick vara uppe sent på natten. Det var kolsvart ute men natthimlen lystes upp av stadens spotlights och gatulyktor. Jag blev alldeles betagen utav denna konstgjorda skönhet och tyckte att allt var helt fantastiskt. Mamma berättade att jag gång på gång utbrast: "Allting är så vackert!!"
 


Ååååh vilka fina bilder! <3

Svar: Tack!!!
Felicia O. Art

2012-11-22 // 20:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback