2 in one

Eftersom jag ska ut ikväll provade jag en ny sminkning igår :D lånade mammas gamla guldeyeliner (som fortfarande fungerade) och det gav tillsammans med den svarta kajalen en smoky look! :) Är nöjd, hoppas bara att jag lyckas få till det ikväll igen. Älskar att experimentera med smink :) Blandade 3 läppstiftnyanser också haha, aja här kommer en... super ego bild på mig. Aja, en blogg är en blogg och hit kommer förhoppninsvis bara folk som vill se det som inte läggs upp på fb..
 
Alla tar egobilder. :) Gick på stan med Emma igår, köpte nya kläder wooh! Kommer förhoppningsvis att lägga upp en heloutfit bild ikväll! ^^
 
Har målat lite också, snabbade mig på ca 1 timme. "booguy"


» Totte

Fint! :D
Tyckte det såg så ensamt ut att inte få någon kommentar, så här har du en! :D

Svar: Haha! Vad gulligt! Tack så mycket :3
Felicia O. Art

2012-11-16 // 18:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback