Som en dold värld

Hej kära kära liv. Jag är så glad innuti just nu. Vet inte varför jag känner såhär. Jag beter mig ju inte konstigare än vanligt men just nu har jag någon konstig bubblande glädje inombords, vi får se om det har något att göra med frihet. När man skrivit och skickat in något man stolt skulle visa upp känns det bra, samtidigt som att man precis fått tillbaka ett prov som gick bra, till och med över förväntan. Därför är jag glad idag. 
 
Blackmill åh gud. Älskar detta musikaliska dubstep-band, jag får världens härligaste musikvideos i huvudet om sommarbris, lycklig kärlek, en förstörd planet som skall räddas. Ja, någon gång SKA jag lyckas få ut mina tankar på film, jag MÅSTE lyckas med det här. Det känns som en slags livsuppgift jag har, att sprida lycka, att sprida kärlek och att plantera tankar hos människor som förändrar. Genom min kreativitet hoppas jag kunna påverka människor. Inte hela världen såklart - även om det vore en dröm, men några få skulle göra mig så glad. Känner hur mitt hjärta slår fortare och ihärdigare, jag känner en stark känsla av styrka och mod när jag pratar om konst och kreativitet. Kanske är jag skapt till att sprida kreativitet, vem vet. Om ödet finns är det nog så. Ja, det får vi väl se! Hahaha låter som att jag fått en släng av storhetsvansinne över mig, but don't worry im not that cazy...yet.
 
Feint – Horizons - Original Mix Hittade den här låten nyss. Jag blir helt galen inombords för den är så epic.
 
 
KÄRLEK. ÄR. BÄST!
 
Det är ungefär sånt här jag har inom mig:
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback