Skoltrött. Vill bli fri!

Hola amigos and amgas. Jag kommer nog aldrig bli särskilt bra på nåt nytt språk...
 
Tänk att det bara gått två dagar in på lovet och redan har man varit med om så mycket! Skolavslutningen gick gallant, senare på kvällen firades den nyinvigda friheten med pubbande + klubbande. Hade en underbar kväll som sagt, senare sov både Emma och Mathilda över hos mig. Tur man har, som bor i stan, man får ju så ofta sällis av vänner som utnyttjar denna fördel... Stort tack till alla som förgyllde denna dag/natt/kväll!
 
 
Igår kväll var jag på en hemmafest, den blev så härlig och flummig att vi somnade runt 5 nästa dag. Sov sedan till 12 och åt en mysig frukost hemma hos Emma. Känns som att jag skriver om henne stup i ett just nu, men har bara blivit så att vi umgåtts mycket på senaste tiden! :D Härlig tjeja, alla borde önska sig en sån kompis. Knäpp och spontan är hon också (säger allt med kärlek darling, det vet du!)
 
Mamma har köpt en ny dator, jajamen, en stor fet en. Inte en sån där gammal dock, utan en fett najs en, stooor skärm + trådlöst babysött tanjentbord som jag håller på att lära mig + trådlös söt röd datormus + ett riktigt najs högtalarsett som just nu spelar ljuv musik för mina öron!
 
Ska släpa hit min ritplatta så jag kan vara lite produktiv i mellandagarna hade jag tänkt. Älskar denna känsla och tanke att äntligen få tillgång till att måla här hos mamma också :).
 
Vi borde uppskatta gymnasietiden mer, inte pluggadet för det är jag så trött på att jag inte ens har lust att kommentera det men vi bör uppskatta det faktum att vi trots allt varken behöver tänka på ekonomin eller på hur pengarna ska räcka till mat. Det kommer sen, då vi flyttar ut, och det är ju snart! Jag vill studera i London men tror de planerna kommer skjutas upp några år, Stockholm låter säkrare. Dock ska inte det hålla mig borta från att förverkliga min dröm som Graphic Designer / Illustratör ! 
 
Här kommer lite smått och gott bilder från kvällen på BJ.
 

 


haha utnyttjar .... det gör jag inte, bajsfjärtiz (bara lite?) Tycker du borde skriva lite mer om mig, jag är ju så intressant!
Lovet kommer bli (är) fab!

Svar: haha neee det gör du inte, jag bor ju nästan hos dig också (a) kan skriva en pm-uppsats på 15 sidor i word om du vill om dig höhöä nä. lovet kommer bli more fab soon, very soon...
Felicia O. Art

2012-12-22 // 19:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback