Kreativitet in my heart

Detta är skissen på mitt arbete inför erotikan.
Den förväntas bli helt klar idag. Sov ut som aldrig förr tills nu, även fast jag gick och la mig runt 2.. inte bra haha jag lovade mig själv när jag klev ur sängen på morgonen att jag skulle få sova så fort jag kom hem. Det var det löftet som fick mig att orka hålla kvar fokus igår. A-ja, är rätt så pigg nu i alla fall!
 
Den här tjejen inspirerar mig något otroligt med sin musik, hennes musikvideos är fulla med själ. Älskar det. När jag lyssnar på musik kan jag själv se egna musikvideor i mitt huvud och hon gör en riktigt cool tolkning med sin kreativa hjärna och musik. Lovelovelove
 
 
 
 


» Emma

Oh! ser riktigt bra ut :D

Svar: tack taack! :D
Felicia O. Art

2012-12-01 // 11:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback